thumbnail
Medewerker Klantcontact Centrum

Westland

Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland

Organisatie en Personeel
Deze inhuuropdracht is verlopen
55,00
24 tot 32 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

03-08-2022

Sluitingsdatum:

09-08-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 32

Bouw mee met gemeente Westland
Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Dienstverlening
De collega’s die werkzaam zijn binnen dit cluster verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit 13 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streven we naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Wil je iets voor de maatschappij betekenen, dan is dit cluster zeker iets voor jou.

Team Klantencontactcentrum
Naast de gemeentelijke website is het Klant Contactcentrum (KCC) de centrale toegang van de gemeente voor inwoners, bedrijven en instellingen die informatie, een product of dienst willen verkrijgen. Wij zijn verantwoordelijk voor het eerstelijns klantencontact rondom telefonie, email en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Ook de eerste beantwoording van vragen op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulp en werk en inkomen ligt bij ons. Ben je dienstverlenend dan pas je wellicht goed bij ons.

Opdracht
Als medewerker KCC ben je het visitekaartje van de gemeente en het eerste aanspreekpunt voor de burger. Je geeft de burger een warm gevoel en bent de spin in het web voor het telefonisch klantencontact.  Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente.  Wij zijn op zoek naar 2 bevlogen en flexibele medewerkers die ons dagelijks komen ondersteunen tijdens de piekmomenten. Dit betekent dat je dagelijks van 9.00/10.00 tot 15.00/ 15.30 uur aan het werk zult zijn.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 55,00 (schaal 7) exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk (en fee Flextender);
2. Minimaal een afgeronde mbo niveau 3 opleiding;

Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (15 punten);
4. Uurtarief tot € 50,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten (en fee Flextender) (15 punten);
5. Minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een callcenteromgeving in de afgelopen 3 jaar. (20 punten);
6 Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie de afgelopen 3 jaar. (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring de afgelopen 3 jaar met de volgende onderdelen: (25 punten, 5 punten per aantoonbaar onderdeel);

  • key2kcc;

    • key2belastingen;

    • accres;

    • suite;

    • het Office-pakket.

Competenties

  • Je bent representatief en stressbestendig;

  • Je hebt relativeringsvermogen en weet jezelf goed te verwoorden;

  • Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend;

  • Je bent flexibel en bereid om iedere dag tijdens de piekmomenten te werken.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel in te vullen

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 12 augustus in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 augustus bericht.

Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Klantcontact Centrum die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.