Medewerker Omgevingsvergunningen

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 9 dagen
97,50 24

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

3 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum                              : z.s.m.
Einddatum                              : 31-12-2025         
Optie verlenging t/m          : 30-6-2026
Aantal uur per week            : 24


Omschrijving van de opdracht
Taakvelden: wonen, gebiedsontwikkeling, landschap en ruimtelijke kwaliteit, stedenbouw en welstand, Omgevingswet, WKB, recreatiewoningen, omgevingsplan, vergunningen

  • Verbindende factor tussen de BUCH, de inwoner en de ondernemer.

  • Begeleidt en adviseert de klant (casemanager) bij concept aanvragen, aanvragen voor omgevingsvergunningen, meldingen en informatieplichten.

  • Intern en extern de vraagbaak en adviseur met betrekking tot (vergunningsvrij) bouwen en omgevingsplannen.

Eisen

  1. Afgerond MBO of HBO Bouwkundig

  2. Afgerond ABW 1

  3. 3 jaar (bij HBO) en 5 jaar (bij MBO) ervaring soortgelijke functie gemeente

  4. Minimaal 2 dagen per week fysiek op kantoor van de 24 uur p.w. (Castricum) 

Competenties
Pro-actief, samenwerken, flexibel, resultaatgericht, communicatief vaardig op verschillende niveaus.

Gunningscriteria

  1. Bekend in de regio BUCH

  2. Kennis van / ervaring met RXMission

  3. ABW 2 is een pré

Aanvullende informatie

  • De functie is ingeschaald in schaal 9.
    Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl
    All-in uurtarief: €97,50

  • Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-41

  • De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

  • Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Let op!: Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur