Medewerker Ruimtelijke Ordening - Putten

Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg

Sluit over 11 dagen
90 28 Utrecht

Begindatum:

23 jun 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

4 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Beleidsmedewerker Afval - Gemeente Putten
28 uur per week


Omschrijving van de opdracht

  • Je monitort verschillende contracten en zorgt voor een goede financiële organisatie;

  • Je voert verschillende benchmark en vragenlijsten uit om zo data over de Puttense afvalstromen in kaart te brengen,

  • Je werkt aan verschillende projecten, zoals:

    • Het in kaart brengen van de toekomstbestendigheid van de Puttense milieustraat;

    • Verbeteren van de afvalstromen/grondstofstromen in Putten.

  • Met ondernemers en scholen organiseer je meerdere evenementen om het belang van het thema afval bekender te maken om zo samen aan een beter milieu te werken;

  • Je adviseert je collega’s bij projecten en programma’s en de bestuurders over jouw vakgebied;

  • Je zorgt voor een adequate beantwoording van vragen van inwoners en ondernemers in Putten;

  • Je organiseert campagnes en acties om inwoners en ondernemers in Putten bewust te maken van zorgvuldig omgaan met afval.


Kandidaat omschrijving

  • HBO werk en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen een gemeente;

  • Kennis van de huidige wet- en regelgeving over de fysieke leefomgeving op het gebied van afval en circulariteit;

  • Vaardigheid in het opstellen en bespreken van integrale beleidsadviezen;

  • Ervaring op het gebied van opstellen en/of begeleiden van een afvalstromen/grondstofstromen plan;

  • Ervaring op het gebied van advisering ten behoeve van een toekomstbestendige milieustraat.

Let op!:
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur