thumbnail
thumbnail

Domeinarchitect

Grasdijkweg 2, 9798 TC Garmerwolde, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
102
36 Groningen

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

1 sept 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 feb 2024

Opdrachtomschrijving
Waterschap Noorderzijlvest zorgt in een groot deel van Groningen, in Noord- en Midden-Drenthe en in een stukje Friesland voor veilig leven met water, schoon water, gezuiverd water en voldoende water in elk seizoen. Voor onze 300 medewerkers gaat een gezonde en toekomstbestendige leef-, woon- en werkomgeving van de circa 383.000 inwoners in ons gebied boven alles. Dit vraagt om gedreven professionals die uitblinken in hun eigen vakgebied en passie.

Voor het team Informatie en Automatisering zijn wij op zoek naar een enthousiaste en deskundige
Domeinarchitect (36 uur per week) voor een periode van 6-9 maanden.

Noorderzijlvest ontwikkelt zijn IT-diensten behoeftegedreven. Daarbij hoort werken onder architectuur en vertaling van de strategische veranderdoelen naar concrete veranderingen op digitaal gebied. De domeinarchitect ondersteunt het spoor Bedrijfsvoering en de lopende projecten daarin. De belangrijkste projecten zijn procesmigraties die leiden tot migraties van het financiële systeem, het zaaksysteem, én e-HRM De meeste projecten zijn gestart en worden op verschillende momenten in dit jaar opgeleverd.  Als domeinarchitect spring je op een rijdende trein. Er zullen nog meer projecten volgen. Deze vloeien o.a. voort uit de andere Bedrijfstransformatieplannen (AWK en WSWV). Hierin zal de domeinarchitect de collega domeinarchitect ondersteuning bieden. Ook het samen met de bedrijfsarchitect uitwerken van de bedrijfs- en informatiearchitectuur voor de genoemde domeinen is onderdeel van de opdracht. Naast deze opdracht zal het ook mogelijk zijn om kleinere projecten te leiden en advies opdrachten uit te voeren binnen ons team.

Wat ga je doen

  • Je hebt een regierol bij het inrichten van de informatievoorziening voor de projecten binnen bedrijfsondersteuning.

  • Je stelt voor te starten projecten een project start architectuur op.

  • Je bent een overdrachtspunt voor de projectleider bij aanvang van het project.

  • Je waarborgt het toepassen van een uniforme gestructureerde werkwijze bij projecten en bij beheer.

Kandidaatomschrijving
Wat vragen we van je

  • Een hbo werk- en denkniveau.

  • Een relevante opleiding op het vakgebied zoals Bedrijfskunde of Informatie management.

  • 3 jaar ervaring met projectleiding.

  • 3 jaar ervaring met werken aan bedrijfs- en informatiearchitectuur binnen de decentrale overheid in het bedrijfsvoeringsdomein (PIOFACH).

  • Kennis van en ervaring (minimaal 3 jaar) op het gebied van informatie advies in het bedrijfsvoeringsdomein (PIOFACH).

 Je competenties en talenten

  • Naast proactief, ben je klant- en resultaatgericht.

  • Vanuit de organisatie zelf en de ontwikkelingen daarbuiten weet je wat er leeft en kun je dit vertalen in beleid, waarbij je communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling goed van pas komen.

  • Je bent in staat om planmatig te werken.

  • Je bent omgevingsbewust, je hebt tact, overtuigingskracht en je hebt een analytisch vermogen.

Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
Bij deze opdracht is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA.
Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.

Voor deze opdracht zijn de AWVOODI 2018 van toepassing deze zijn beschikbaar op de website via onderstaande link:
https://www.noorderzijlvest.nl/inkoop-en-aanbesteding.

Indexering tarief:
Het door u aangegeven tarief kan na minimaal 12 maanden jaarlijks worden geïndexeerd op basis van de CBS prijsindex (CBS indexering, Dienstenprijzen, commerciële dienstverlening en transport, Architecten en Ingenieurs (71), waterbouw (711216)). 

https://opendata.cbs.nl/statline/#/CBS/nl/dataset/83760NED/table?ts=1533643636692

Interviewplanning
Het waterschap nodigt maximaal 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek op 27 februari 2024. Wij verzoeken de kandidaten uitdrukkelijk rekening te houden met deze periode.

Wanneer u op 26 februari 2024 voor 12.00 uur nog geen uitnodiging heeft ontvangen via het DAS Groningenhuurtin.nl, behoort u niet tot de eerste selectie voor de gespreksronde.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via het DAS Groningenhuurtin.nl. Wij verzoeken u dan ook geen contact met het waterschap op te nemen.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op www.Groningenhuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie géén offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.Groningenhuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.

Eisen

  • In bezit van een hbo diploma
    Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde hbo opleiding.

  • Minimaal 2 jaar werkervaring bij een waterschap
    Op CV aantoonbaar tenminste 2 jaar werkervaring bij een waterschap

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als domeinarchitect in het PIOFACH werkveld
    Op CV aantoonbaar tenminste 2 jaar werkervaring als domeinarchitect in het PIOFACH werkveld

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 20 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.

Weging: 25 %

Relevante opleiding
Een relevante opleiding op het vakgebied zoals Bedrijfskunde of Informatie management

Weging: 10 %

3 jaar ervaring met projectleiding
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, met projectleiding. "Let op laat dit letterlijk terug komen in het CV, door bijvoorbeeld geel te arceren"

Weging: 5 %

Werken aan en met Bedrijfs- en informatie-architectuur
3 jaar ervaring met werken aan en met Bedrijfs- en informatie-architectuur binnen de decentrale overheid. "Let op laat dit letterlijk terug komen in het CV, door bijvoorbeeld geel te arceren"

Weging: 10 %

Kennis van en ervaring op het gebied van informatie advies
Kennis van en ervaring (minimaal 3 jaar) op het gebied van informatie advies. "Let op laat dit letterlijk terug komen in het CV, door bijvoorbeeld geel te arceren"

Weging: 5 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat en/of opdrachtomschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat.

De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.

Weging: 25 %

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Domeinarchitect die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.