Coordinator Administratie Sociaal Domein

Johan de Wittstraat 45, 2242 LV Wassenaar, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 tot 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

26 jun 2024

Organisatie
Je komt te werken voor een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten.

Spreekt onze werkcultuur met de kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht jou aan? Als het antwoord ‘ja’ is dan kijken we uit naar jouw reactie. Laat ons weten waarom jíj een aanwinst bent voor Wassenaar.

Opdracht
Het coördineren en beheren van een complexe administratie binnen het sociaal domein. Belangrijke taken zijn het controleren van gegevens (denk aan het controleren geleverde diensten), het administratief ondersteunen van Wmo- en Jeugdconsulenten, het uitvoeren van de financiële administratie (facturen beoordelen) aanleveren van rapportages en het verwerken van verzoeken om toewijzing en/of wijziging (Jeugdwet), input leveren applicatie-/functioneel beheer en het verbeteren van bestaande administratieve processen en/of systemen.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in de richting van administratie, financieel of sociaal juridisch;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren/coördineren van een administratie binnen het sociale domein;
3. Aantoonbare werkervaring met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de WMO en de Jeugdwet (benoem waar deze is opgedaan) (20 punten);
5. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheren/coördinerende van facturatieprocessen, prestatie akkoord verklaringen én P&C-cyclus (duidelijk weergeven in het cv) (35 punten);
6. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren of coördineren van financiële administratie binnen het sociaal domein (45 punten);
a. Meer dan 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (45 punten);
b. 2 tot 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (20 punten);
c. Minder dan 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar (0 punten).

Competenties
- Verantwoordelijkheid - Komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voorvloeien uit het eigen handelen;
- Analytisch vermogen - Signaleert problemen; herkent belangrijke informatie; legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op; zoekt ter zake doende gegevens;
- Kwaliteitsgerichtheid - Is zich ervan bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. Legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. Streeft naar continue kwaliteitsverbetering;
- Nauwkeurigheid - Verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag tot en met vrijdag. 

Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland in de week van 2 juli 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 3 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp´er
- Wassenaar zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
- Een harde vereiste is dat de opdrachtnemer niet meer dan twee opdrachten, waar deze huidige opdracht tevens onder valt, gedurende de inhuurperiode heeft lopen. Geacht wordt om de uren genoemd in de arbeidstijdenwet te handhaven.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.