Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker kwaliteit en netwerkcoördinatie GHOR

Veiligheidsregio Utrecht

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€55 36 Utrecht

Begindatum:

4 jul 2022

Einddatum:

4 nov 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

22 jun 2022

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

Opdracht
Vanwege de diverse crises heeft het de GHOR ontbroken aan tijd het kwaliteitssysteem te kunnen onderhouden. Het systeem dient dan ook geactualiseerd te worden conform de laatste ontwikkelingen. Voor het kwaliteitssysteem is een doelgroepenanalyse van groot belang. Vervolgens moeten met de belangrijkste doelgroepen afspraken worden gemaakt en vastgelegd in een convenant. Alle opgehaalde informatie dient tevens verwerkt te worden in GHOR4ALL, waarbij de nieuwste versie van GHOR4ALL geïmplementeerd moet worden. Alle opgehaalde resultaten, de nieuwste technieken binnen E-health en ontwikkelingen met power BI moeten input opleveren voor een “nieuw” te ontwikkelen website en dashboard.

Werkzaamheden

  • Actualiseren bestaand kwaliteitssysteem;

  • Uitvoeren doelgroep - / stakeholderanalyse

  • Inventariseren, prioriteren en actualiseren convenanten met de zorgpartners;

  • Implementatie GHOR4ALL;

  • Fundament leggen voor de samenwerking met TZMN;

  • Voorstel om de opgeleverde informatie te presenteren (als onderdeel van een dashboard en/of website).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;  
2. Aantoonbare werkervaring in het zorgveld.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare kennis van het ontwikkelen van een website/dasbhoard en de implementatie hiervan in de afgelopen 3 jaar (30 punten);
4. Een afgeronde opleiding op minimaal WO master niveau in de richting van bedrijfskunde (25 punten);
5. Aantoonbare kennis van en werkervaring met E-health (25 punten);
6. Een maximaal uurtarief van €55,- exclusief BTW/exclusief reiskosten woon-werkverkeer (20 punten).

Competenties

  • Je hebt kennis en ervaring met kwaliteitssystemen;

  • Je hebt kennis en ervaring met implementatietrajecten.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg. Zowel op de locatie als thuiswerken behoren tot de mogelijkheden.

Planning
De onlinegesprekken bij de VRU worden in overleg met de kandidaten gepland. De kandidaten die zijn uitgenodigd voor de online gesprekken ontvangen uiterlijk donderdag 30 juni 2022 bericht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.