Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland
Begindatum:
4 aug 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
28-32Publicatiedatum:
16 jun 2025Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en GGD Gelderland-Zuid mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van GGD Gelderland-Zuid. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). GGD Gelderland-Zuid merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Opdrachtgever
GGD Gelderland-Zuid is de gezondheidsdienst voor 14 gemeenten in de regio's Nijmegen en Rivierenland. Onze belangrijkste taak is het bewaken, beschermen en bevorderen van de volksgezondheid. Ons werkgebied telt ruim 555.000 inwoners en we hebben circa 450 medewerkers in dienst. De kernkwaliteiten die onze medewerkers delen, zijn: kwaliteitsgerichtheid, ondernemingszin en omgevingsbewustzijn.
Het team Centrale Toegang is onderdeel van de afdeling Bijzondere Zorg. Wij beoordelen de aanmeldingen voor beschermd thuis/beschermd wonen en maatschappelijke opvang. Beschermd wonen is voor inwoners met psychiatrische problematiek en/of een licht verstandelijke beperking die beperkt zelfredzaam zijn en hierdoor (tijdelijk) niet zelfstandig kunnen wonen. Maatschappelijke opvang is tijdelijke opvang en begeleiding voor inwoners die dak- of thuisloos zijn. Het team Centrale Toegang bestaat uit 12 gespecialiseerde adviseurs. De werkzaamheden vinden in de gehele regio Gelderland-Zuid plaats. Het kantoor bevindt zich in Nijmegen.
Opdracht
Deze opdracht richt zich enkel op het beoordelen van de aanmeldingen voor beschermd thuis/beschermd wonen. Als Adviseur Centrale Toegang Beschermd Wonen neem je meldingen in behandeling voor beschermd wonen. Je voert een onderzoeksgesprek met de inwoner en brengt daarbij de zorgbehoefte in kaart. Waar nodig toets je of een inwoner in aanmerking komt voor een pgb. Je maakt hiervan een onderzoeksverslag en sluit het onderzoek af met een objectief advies over passende zorg.
Iedere casus is uniek, waardoor bij iedere casus een open houding wordt gevraagd. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn zodoende een vereiste. Het inwonersperspectief staat hierbij voorop.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met indicatiestelling beschermd thuis en/of beschermd wonen Wmo;
4. Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs en bij voorkeur een auto (benoem dit duidelijk in het cv);
5. Een maximum uurtarief van € 95,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met indicatiestelling beschermd thuis en/of beschermd wonen Wmo (30 punten);
7. Aantoonbare kennis van de Wmo en werkervaring met psychiatrie en LVB (benoem duidelijk in het cv) (25 punten);
8. Aantoonbare kennis van de sociale kaart in het werkgebied Gelderland Zuid (benoem duidelijk in het cv) (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met clientregistratiesysteem Conclusion (20 punten).
Competenties
- Aansluiten bij de doelgroep > klantgericht;
- Durft stelling te nemen > besluitvaardigheid;
- Inwoner en omgeving meenemen > overtuigen;
- Samenwerken met collega’s en ketenpartners;
- Eigen caseload oppakken > zelfstandigheid, initiatief nemen, verantwoordelijkheidsgevoel;
- Snel kunnen schakelen;
- Flexibiliteit;
- Overzicht kunnen bewaken;
- Onder tijdsdruk werken > Stressbestendig;
- Communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling).
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 1 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 27 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).