Leidinggevende Keuken

UMC Utrecht

Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, Nederland

Sluit over 4 dagen
Geen maximum 28 Utrecht

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

12 mei 2025

Omschrijving van de opdracht
Wij zijn op zoek naar een Leidinggevende Keuken a.i. die de volgende opdracht heeft:

  • Realiseren van de doelstellingen van het Verbeterplan Keuken.

  • Tijdelijk aansturen van de teamleider en de operationeel coördinatoren van het keukenteam met als doel het versterken en verbreden van de vaardigheden van de leidinggeven en het team.

  • Verantwoordelijk voor het creëren van een positieve werkomgeving door meer aandacht hebben voor de mensen, de werkprocessen en de sturing op gemaakt afspraken. Dit zowel op inhoud als gedrag.

  • Ondersteuning bieden aan de TL en OC’ers zodat zij zich ontwikkelen om zelfstandig, en binnen hun eigen takenpakket het team mens en resultaatgericht te kunnen aansturen.

  • Stimuleren van samenwerking, eigenaarschap en professionele ontwikkeling voor alle medewerkers binnen team Keuken.

  • Aanspreken en ondersteunen van medewerkers en leidinggevenden op zowel inhoud als houding en gedrag binnen team Keuken.

  • Leidinggeven aan het Verbeterteam Keuken

  • Zorgen dat het huidige managementteam actief wordt meegenomen in alle (proces) veranderingen, en hen toerusten met de vaardigheden en inzichten die nodig zijn om de ingezette verbeteringen blijvend te borgen o.a. door sturing.

  • Creëren van een lerende omgeving waarin leidinggevenden en medewerkers de ruimte krijgen om nieuwe vaardigheden eigen te maken, fouten te mogen maken en zich stap voor stap te ontwikkelen.

  • Zorgdragen voor afstemming van de kaders van Visie Voeding met de Clustermanager Voeding en zorgdragen voor overdracht na implementatie aan Clustermanager Voeding.

De opdracht duurt 4-6 maanden en wordt afgerond door de taken en verantwoordelijkheden terug over te dragen aan de manager van het Cluster Voeding.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).

Wensen

  • HBO werk- en denkniveau.

  • Ervaring in facilitaire branche is een pre.

  • Ervaren leidinggevende (min. 5 jaar) met een coachende stijl en een sterk ontwikkelde organisatiesensitiviteit.

  • Ervaring met verandermanagement en het begeleiden van teams én management in moeilijke fases.

  • Sterk analytisch vermogen in combinatie met een pragmatische, resultaatgerichte aanpak.

  • Vaardig in het balanceren tussen het bieden van structuur en ruimte voor eigen initiatief van medewerkers en leidinggevenden.

  • Affiniteit met operationele sturing.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur