Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
4 apr 2026Publicatiedatum:
11 nov 2025Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;
Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD);
Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;
Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;
Je denkt mee met collega’s en in werkgroepen van projecten.
Aantoonbare werkervaring in het voeren van intakegesprekken;
Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de Participatiewet. Benoem hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV);
Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM en/of SSD;
Aantoonbare werkervaring met Suite.
Klantgericht;
Kwaliteitsgericht;
Goede mondelinge en schriftelijke communicatie.
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega's die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten. Onze kernwaarden zijn: Denken in mogelijkheden, Klantgerichtheid: de klant staat centraal, Professionaliteit, Efficiënt werken en Gericht op Samenwerking.
Onze kernwaarden zijn:
Denken in mogelijkheden,
Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
Professionaliteit,
Efficiënt werken en
Gericht op Samenwerking.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 november 2025 vanaf 14.00 uur of vrijdag 21 november 2025 tussen 9.00 uur en 12.30 uur.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Opties verlenging: 2 x 4 maand(en)
CV-eisen: Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Overige informatie:
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).