Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS
Logo van Uitvoeringsorganisatie BBS

Klantmanager Werk

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

4 apr 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

11 nov 2025
Opdracht tarief 70Opdracht uren 24 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

  • Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;

  • Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD);

  • Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;

  • Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;

  • Je denkt mee met collega’s en in werkgroepen van projecten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Klantmanager Werk bij een gemeente of een gemeenschappelijke regeling;
  • Beschikbaar per uiterlijk 1 december 2025 voor minimaal 24 uur per week;
  • Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden;
  • Maximum uurtarief bedraagt 70,00 exclusief btw, inclusief reis- en verblijfkosten.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in het voeren van intakegesprekken;

  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de Participatiewet. Benoem hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV);

  • Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM en/of SSD;

  • Aantoonbare werkervaring met Suite.

Competenties

  • Klantgericht;

  • Kwaliteitsgericht;

  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie.

Organisatie en team

Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.

Daarnaast is BBS werkgever van de collega's die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten. Onze kernwaarden zijn: Denken in mogelijkheden, Klantgerichtheid: de klant staat centraal, Professionaliteit, Efficiënt werken en Gericht op Samenwerking.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,

  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,

  • Professionaliteit,

  • Efficiënt werken en

  • Gericht op Samenwerking.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 november 2025 vanaf 14.00 uur of vrijdag 21 november 2025 tussen 9.00 uur en 12.30 uur.

De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Opties verlenging: 2 x 4 maand(en)

CV-eisen: Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Overige informatie:

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr