Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van RSD Kromme Rijn Heuvelrug
Logo van RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Regisseur Ontwikkeling

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Het Rond 6-E, 3701 HS Zeist, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

8 nov 2025
Opdracht tarief 75Opdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Wij zoeken een Regisseur Ontwikkeling. Als Regisseur Ontwikkeling ben je het eerste en vaste aanspreekpunt voor de klant. Jij begeleidt de klant actief naar werkfit, participatie, scholing of hulpverlening, waarbij jij de regie hebt over het proces. Jij bepaalt samen met de klant welke stappen worden gezet. Daar hoort bij dat je een goed klantbeeld kunt vormen aan de hand van verschillende tools en een plan van aan aanpak kunt opstellen. Door als Regisseur tussen klanten, het Werkgeversservicepunt en onze netwerkpartners te schakelen bied je maatwerk per klant. Om het plan uit te voeren kies je een traject uit het beschikbare aanbod of zoek je met collegas en netwerkpartners naar nieuwe oplossingen. Ook geef je voorlichting en evalueer je afgeronde trajecten. Binnen het team werken we nauw met elkaar samen, steunen we elkaar en leren we van elkaar. Met zn allen zetten we de schouders eronder om de klant te begeleiden naar een volgende stap. Het team is volop in ontwikkeling. Zo zijn we altijd bezig om onze re-integratieaanpak zo effectief en efficient mogelijk in te richten. Dit doen we als RSD samen met onze partners op diverse leefgebieden van Werk, Participatie, Zorg en Schulden.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van mensen met een grote afstand (groter dan twee jaar) tot de arbeidsmarkt richting werk en participatie.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met zelfstandig caseloadbeheer.
  • Aantoonbare werkervaring met het schrijven van begeleiding- en ontwikkelplannen op verschillende leefgebieden.
  • uurtarief maximaal 75,00, exclusief btw, inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het begeleiden van mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt richting werk en participatie vanuit de Participatiewet.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SJD, SPH, HRM, MWD of Social Work.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite.
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Competensys.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het schrijven van begeleiding- en ontwikkelplannen op verschillende leefgebieden, benoem dit duidelijk in het cv.

Competenties

  • Klant- en resultaatgericht te werk gaan.
  • Initiatief nemen.
  • Samenwerken op een mensgerichte wijze, zowel met interne collegas als externe netwerkpartners.

Organisatie en team

Organisatie

De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van clienten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande clienten begeleiding bieden. Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze clienten en voor onze organisatie! De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 14 november 2025 bericht.

Selectiegesprekken

De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

CV-eisen

Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Overige informatie

De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur