thumbnail
Klantmanager inkomen

Uitvoeringsorganisatie BBS

Raadhuisplein 1, 3762 AV Soest, Nederland

Sociaal Domein
Sluit vandaag
Geen maximum
32 tot 36 uur Utrecht

Publicatiedatum:

03-08-2022

Sluitingsdatum:

11-08-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36 uur

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,

  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,

  • Professionaliteit,

  • Efficiënt werken en

  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;

  • Aanvragen levensonderhoud afhandelen

  • Aanvragen bijzondere bijstand en minima afhandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;

  • Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag;

  • Begeleiden van klanten die altijd van hun uitkering afhankelijk zullen blijven;

  • In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;

  • Met partijen, zoals het lokaal teams en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;

  • Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem Suite.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare kennis van de Participatiewet;
2. Minimaal drie jaar aantoonbare werkervaring in de Participatiewet.

Gunningscriteria  (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie (30 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van aanvragen Levensonderhoud Participatiewet (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Suite (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken (10 punten);
7. Minimaal een afgeronde hbo opleiding in de richting van SJD, MWD of Social Work (10 punten).

Competenties

  • kwaliteitsgericht

  • klantgericht

  • goede mondelinge- en schriftelijke communicatie

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:  Ma-Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden maandag 15 augustus 2022 van 12.00 uur en 15.00 uur en dinsdag 16 augustus 2022 van 8.30 en 10.00 uur gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Klantmanager inkomen die deze organisatie zoekt?