Inkoper (medior)

(Talentenregio) Shared Service Centrum ONS

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

18 mrt 2024

Einddatum:

31 aug 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 feb 2024

Omschrijving van de opdracht
Ben jij degene die wij zoeken en word je enthousiast om verantwoordelijk te zijn voor het uitvoeren van aanbestedingen binnen onze categorieën 'Infra en gebiedsontwikkeling' en “Vastgoedontwikkeling”? Wil jij familie of vrienden in je directe omgeving kunnen laten zien aan welke toffe projecten je werkt? Kom dan werken bij Ons I&C!

Inkoopadviseur (werken)

Wat ga je doen?
Als Inkoopadviseur (Werken) werk je aan uiteenlopende mooie projecten in de regio en werk je aan onze verdere professionalisering door middel van:

  • Het verrichten van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen 

  • De ontwikkeling van categoriemanagement voor de infra en gebiedsontwikkeling 

  • Het signaleren en anticiperen op de behoeftes van de klant i.r.t. de gecontracteerde dienstverlening 

  • Deelnemen in projectgroepen voor inkoopontwikkeling 

Wat vragen we?

  • Je beschikt over tenminste HBO werk- en denkniveau en hebt dit bij voorkeur aangevuld met een opleiding zoals NEVI I, NEVI II (of vergelijkbaar)

  • Je hebt minimaal 2-5 jaar werkervaring met inkopen en met aanbesteden van Werken en verschillende gangbare aanbestedingsprocedures (b.v. openbaar, niet openbaar, meervoudig onderhands)

  • Je hebt kennis van verschillende bouworganisatie- en contractvormen, zoals traditioneel RAW-bestek, Bouwteam, geïntegreerde contactvormen (onder UAV-GC 2005) of bent bereid je hierin te ontwikkelen.

  • Kennis van het aanbestedingsrecht en categoriemanagement is een pré

  • Kennis van maatschappelijk verantwoord inkopen, duurzaamheid en circulariteit, (bijvoorbeeld het Ambitieweb – duurzaam GWW) is een pré.

 Competenties:

  • Je bent een doener, sterk in plannen en organiseren Je beschikt over een enthousiasmerende en overtuigende inbreng

  • Je bent een teamplayer: gericht op samenwerking en het opbouwen en onderhouden van de relatie met onze partners

  • Je weet onze partners te begeleiden en adviseren in hun inkoopvraag, waarbij je ze wat het inkoopproces zo goed mogelijk ontzorgtJe hebt een proactieve houding

  • Je bent communicatief sterk

  • Je bent klant- en resultaatgericht

  • Je hebt gevoel voor politieke context

Hier kom je te werken
Jaarlijks besteedt team I&C voor meer dan €700 miljoen aan. We kopen treinvervoer, elektrisch busvervoer en ook alle publieke laadpalen voor meerdere provincies in. We leggen wegen aan, herinrichtingsmaatregelen voor Natura2000 gebieden en kopen vrachtwagens voor het ophalen van huisvuil. Onze organisaties draaien op ICT dus kopen we veel computers, laptops en servers. De nieuw schaapskudde voor de gemeente Zwolle? Natuurlijk door I&C aanbesteed. We maken graag gebruik van de nieuwste inzichten en innovaties, wat dacht je van de inspectie van bruggen en viaducten met drones! Kortom: Ons werk is echt heel breed, en we vinden het niet meer dan logisch dat we daarbij zoveel mogelijk rekening houden met de impact op het milieu

Bij de afdeling Inkoop en Contractmanagement werken inkoopadviseurs, contractbeheerders, contractmanagers, aanbestedingsjuristen en ondersteuners.

Dit is Ons
Wij zijn Ons. Wij leveren de beste bedrijfsvoeringsoplossing aan overheidsorganisaties in de regio Zwolle, zodat zij zich kunnen focussen op een goede dienstverlening richting de samenleving. Dit doen we op het gebied van ICT, HR en Inkoop & Contractmanagement. 

We hebben onze thuisbasis in het mooie provinciehuis van Zwolle. Een plek waar veel betrokken mensen uit de regio samenkomen en werken. Zwolle is booming, een stad en regio in groei en bloei! 

Met een jaarlijkse aanbesteding van projecten en diensten met een totale waarde van ongeveer € 700 miljoen speelt de afdeling Inkoop & contractmanagement van SSC-Ons een belangrijke rol in het zo goed mogelijk besteden van het belastinggeld voor Ons en de aangesloten partners. Bij de afdeling Inkoop en Contractmanagement werken inkoopadviseurs, contractbeheerders, contractmanagers en aanbestedingsjuristen.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP'er. ZZP'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, die dan de offerte indient.

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau

  • Het maximale all-in uurtarief (incl. reis- en verblijfkosten) bedraagt 110,- euro excl. BTW

Wensen

  • Kandidaat heeft meerdere jaren werkervaring met inkopen en met aanbesteden van Werken en verschillende gangbare aanbestedingsprocedures (b.v. openbaar, niet openbaar, meervoudig onderhands)

  • Kandidaat heeft opleiding NEVI I, NEVI II (of vergelijkbaar) afgerond. Graag specificeren op CV.

  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare kennis van verschillende bouworganisatie- en contractvormen, zoals traditioneel RAW-bestek, Bouwteam, geïntegreerde contactvormen (onder UAV-GC 2005) of bent bereid je hierin te ontwikkelen.

  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare kennis van het aanbestedingsrecht en categoriemanagement.

  • Kandidaat heeft op CV aantoonbare kennis van maatschappelijk verantwoord inkopen, duurzaamheid en circulariteit, (bijvoorbeeld het Ambitieweb – duurzaam GWW).

  • De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25 punten voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0 punten voor het gesprek. Competenties, zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.