De functie Projectleider diftar en beleidsmedewerker afval en grondstoffen - 24 uur per week
Je opdracht Implementatie van diftar per 01-01-2024 in de gemeente Westerveld. Als projectleider ben je verantwoordelijk voor en geef je samen met het projectteam van de gemeente en ROVA invulling aan de volgende onderdelen:
implementeren van de invoeringsstrategie (projectplan);
kostendekkende tariefstelling;
communicatieplan/campagne inwoners;
ontwikkelen flankerend beleid.
Daarnaast geef je uitvoering aan het uitvoeringsplan 2023, stel je samen met ROVA het uitvoeringsplan 2024-2025 op en handel je klachten en meldingen af.
Wij zoeken
Een ervaren projectleider;
Ervaring met de invoering van diftar in een gemeentelijke organisatie;
Ervaring in het aansturen van een integraal projectteam, je weet samen met ROVA en de interne collega’s de verschillende projectonderdelen in onderlinge samenhang tot het gewenste projectresultaat te brengen;
Politiek bestuurlijke sensitiviteit. Je zorgt dat de afstemming over het project met het college van B&W, gemeenteraad en inwoners helder en soepel verloopt.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.