Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beheerder Openbare Ruimte

Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2022

Einddatum:

31 aug 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 jan 2022
Beheerder Openbare Ruimte
24 uur per week

Ben jij die gedreven enthousiaste medewerker met breed technisch inzicht die buiten de technische kaders kan stappen? Vind je het leuk om met en voor onze inwoners te bouwen aan de leefomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

De organisatie
De gemeente Oldebroek telt ca. 24.000 inwoners in zes dorpskernen. 
De organisatie van de gemeente Oldebroek bestaat uit ongeveer 213 medewerkers, verdeeld over 6 teams. We werken samen aan een leefbaar Oldebroek en dit doen we intensief samen met onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Samen met deze partijen stimuleren we elkaar om zelf verantwoordelijkheid te nemen waar dat kan en actief bij te dragen aan de samenleving. Hierbij zijn samenwerking, vertrouwen en betrokkenheid, maar ook open staan voor elkaar, actief zijn en lef hebben erg belangrijk. Wij willen bewonersinitiatieven ondersteunen en aansluiten bij de agenda die inwo-ners van de dorpen zelf opstellen. 

De opgave van Oldebroek – samen verantwoordelijk
De samenleving verandert en de gemeente verandert mee. Mensen willen minder afhankelijk zijn van de overheid en vooral zelf hun levenskoers bepalen. In Oldebroek willen we inwoners ruimte geven om zelf en met elkaar de koers te bepalen in hun dorpen. Zij kunnen zelf en met elkaar verantwoordelijkheid en initiatief nemen. Als gemeente willen we inwoners daarbij ondersteunen en sluiten we aan bij de agenda die de dorpen zelf opstellen. Dat doen we onder het motto 'Oldebroek voor mekaar'. We werken daarbij vanuit de kernwaarden: “verbindend, eigenaarschap, dienstverlenend, flexibel en vakbekwaam”.

Het team
Het team Leefomgeving bestaat uit ca. 55 medewerkers. Leefomgeving houdt zich bezig met het kwalitatief beheren en onderhouden van de leefomgeving. Hiervoor wordt ook beleid gemaakt binnen dit team. Het gaat zowel om groen, infrastructuur, gebouwbeheer, water (riolering) en afval.

Werkzaamheden
De beheerder openbare ruimte houdt zich bezig met het brede taakveld van de openbare ruimte. Daarbij ligt het accent op de volgende werkzaamheden:
•    Beheerplannen vertalen naar werkpakketten;
Toetst aanvragen en verleent vergunningen op het gebied van kabels en leidingen;
Ondersteuning uitvoering van onderhoudsplannen; 
•    Voert verkeersonderzoek uit (verkeerstellingen);
•    Dagelijks beheer openbare verlichting; 
•    Inspectie, geplande vervanging en actualiseren vervangingsplan lichtmasten komende jaren;
•    Offertetraject hiervoor doorlopen
•    Opdrachtverlening in proces brengen en zetten;
•    Begeleiding/controle uitvoering.
•    Handboek electrotechnische bedrijfsvoering opstellen, installatieverantwoordelijkheid. 
•    Offerte Grootschalige vervanging uitwerken in een realistische werkplanning 2021.


Functie eisen
Je beschikt over een HBO diploma bij voorkeur civiele techniek binnen het vakgebied met enige jaren werkervaring.

Van nature ben je een echte netwerker en teamplayer; je onderhoudt graag contacten, bent benaderbaar, initiatiefrijk en een volwaardig gesprekspartner op elk niveau. Als persoon ben je in staat mee te denken met de inwoners en de organisatie, je bezit een sterk probleemoplossend vermogen en verant-woordelijkheidsgevoel. 

Wat bieden wij?
Wij bieden:
•    een afwisselende en uitdagende baan met ruimte voor eigen inbreng, met een open en collegiale werksfeer. 
 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.