thumbnail
thumbnail

Adviseur inkoopmanagement

Stephanuspark 1, 7772 HZ Hardenberg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
16 Overijssel

Begindatum:

1 okt 2023

Einddatum:

30 sept 2024

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

8 sept 2023

Projectleider inkoop maatwerkvervoer
16 uur per week

Wat ga je doen?
Met een Europese  aanbesteding wordt het leerlingenvervoer, het jeugdhulpvervoer en het WMO incidenteel vervoer opnieuw ingekocht. Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het gehele aanbestedingsproces en zorg je – samen met de inkoopadviseur – ervoor dat de planning wordt gehaald, alle stakeholders op de juiste momenten worden bevraagd en de projectleden tijdig inhoudelijke input leveren. Je vormt een projectgroep met de inkoopadviseur, beleidsmedewerker maatwerkvervoer en de coördinator van de backoffice. Na de start van het nieuwe contract zorg jij nog twee maanden voor het oplossen van de problemen die zijn ontstaan bij de implementatie. Dit doe jij  in nauwe samenwerking met de collega’s van de backoffice.

Om de inhoud van de aanbesteding scherp te krijgen heeft de projectgroep behoefte aan heldere en duidelijke vragen. Als projectleider spar je met de beleidsmedewerker en de medewerker van de backoffice over de inhoud van de aanbesteding. Je spart met de inkoopadviseur over de technische kant van de aanbesteding. Samen met de beleidsmedewerker informeer jij het bestuur over de voortgang.
 
Er is aan de start van de opdracht een visiedocument voor het maatwerkvervoer beschikbaar. Dit document geeft de kaders en richtlijnen voor de aanbesteding van het maatwerkvervoer. In het proces van de aanbesteding wordt de klankbordgroep van het leerlingenvervoer meegenomen. Zij geven adviezen over de inkoop. De gesprekken met de klankbordgroep worden voorgezeten door de beleidsmedewerker. Op afroep moet de projectleider beschikbaar zijn.

Wie ben jij?
In de functie van Projectleider ben je zakelijk, klantgericht, flexibel, resultaatgericht, stressbestendig en beschik je over up-to-date kennis van het maatwerkvervoer. Daarnaast ben je een kei in het organiseren en plannen en kun jij je goed uitdrukken, zowel mondeling als schriftelijk. In gesprekken met zowel interne als externe partijen beschik je over een gezonde dosis overtuigingskracht en laat je je niet snel uit het veld slaan. En ook belangrijk: je bent enthousiast, je hebt relativeringsvermogen en een goed gevoel voor humor.

Dit breng je mee

  • Academisch werk- en denkniveau;

  • Minimaal 5 jaar ervaring als projectleider binnen het Maatschappelijk Domein;

  • Een ervaren adviseur met brede en up-to-date kennis van maatwerkvervoer;

  • Politieke- bestuurlijke sensitiviteit.


Dit bieden wij

  • Een leuke klus voor 1 jaar met optie tot verlenging;

  • Volop mogelijkheden voor hybride werken;

  • Dynamische werkomgeving met een informele werksfeer.



 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Adviseur inkoopmanagement die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.