Adviseur vastgoed

Gemeente Dalfsen

Raadhuisstraat 1, 7721 AX Dalfsen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Overijssel

Begindatum:

27 mei 2024

Einddatum:

30 nov 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

7 mei 2024

Interim Adviseur Vastgoed

Gemeente Dalfsen zoekt een interim Adviseur Vastgoed voor het team Projecten en Planontwikkeling  voor 24 uur per week 
Wij zoeken een gedreven Adviseur Vastgoed die ervaring heeft met (maatschappelijk) vastgoedbeheer. Je maakt deel uit van het team Projecten en Planontwikkeling binnen domein Ruimte. Ons team telt ruim 20 collega's verdeeld over de sub-teams Ruimtelijke Ordening, Realisatie en Grondzaken & Vastgoed. Wij zijn een hecht team dat zich kenmerkt door betrokkenheid, open samenwerking met een gezonde dosis humor om zaken te relativeren.  

Wat ga je doen als Adviseur Vastgoed
Als Adviseur Vastgoed bij de gemeente Dalfsen speel je een belangrijke rol in het adviseren van het college van burgemeester en wethouders en de raad over vastgoed- en vastgoedrechtelijke zaken binnen de gemeentelijke context. Je ontwikkelt investeringsstrategieën voor ruimtelijke (her)ontwikkeling en geeft advies over commerciële ontwikkelingen op de gemeentelijke vastgoedmarkt. Als projectleider leid je grotere en complexere vastgoedprojecten en draag je bij aan beleidsontwikkeling met betrekking tot (maatschappelijk) vastgoed, nieuwe grootschalige projecten en grondzaken. Je adviseert over actualisatie van vastgoedconstructies en vertegenwoordigt de gemeente in overleggen met betrokken partijen. Je adviseert intern proactief over vastgoedvraagstukken en knelpunten en draag je bij aan de implementatie van de werkprocessen. Daarnaast zoek je naar oplossingen wanneer processen stroef lopen. Je signaleert politiek-bestuurlijke complexiteit en treedt proactief op als adviseur van college en raad. Je bent sparringpartner voor de Adviseur Grondzaken en de Woonregisseur, en coördineert strategische projecten en grondposities voor de toekomstvisie van de gemeente.

Wij zoeken iemand die:
We zoeken een kandidaat met een HBO+ werk- en denkniveau, met ervaring in vastgoed en grondzaken, met voorkeur binnen een gemeentelijke context. Je hebt affiniteit met juridische, financiële en beheeraspecten van vastgoedontwikkeling en beschikt over sterke onderhandelingsvaardigheden om win-winsituaties te creëren. Je analytisch vermogen stelt je in staat om zelfstandig advies te geven en effectief te schakelen tussen verschillende stakeholders zonder de diverse vastgoedbelangen uit het oog te verliezen. Je weet op het juiste moment knopen door te hakken en beschikt over sterke organisatorische vaardigheden.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • Kandidaat levert binnen 4 weken na aanvang van de opdracht een op de functie afgestemde VOG aan. Dit is een ontbindende voorwaarde.

  • Minimaal HBO+ werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding of middels opgedane werkervaring in een soortgelijke functie.

  • Minimaal 2 jaar ervaring met vastgoed

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Meerdere jaren ervaring met vastgoed

  • Aantoonbare ervaring met gemeentelijk vastgoed en/of grondzaken

  • Kandidaat is beschikbaar om minimaal 2 van de 3 dagen op kantoor aanwezig te zien gezien de werkzaamheden.

  • Kandidaat beschikt over sterke onderhandelingsvaardigheden om win-winsituaties te creëren. Je analytisch vermogen stelt je in staat om zelfstandig advies te geven en effectief te schakelen tussen verschillende stakeholders zonder de diverse vastgoedbelangen uit het oog te verliezen. Je weet op het juiste moment knopen door te hakken en beschikt over sterke organisatorische vaardigheden.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.