Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Burgerzaken

Gemeente Noordoostpolder

Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Flevoland

Begindatum:

22 aug 2022

Einddatum:

30 nov 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 aug 2022

Medewerker Burgerzaken
24 uur per week

Dit ga je doen
Als medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen. Daarnaast verwerk je aangiftes van verhuizingen
en verstrek je uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP). Deze aanvragen ontvangen we digitaal of vinden plaats aan de balie. Je bent op de hoogte van de geldige wet- en regelgeving. En je kunt de identiteit van de klant vaststellen. Daarnaast herken je de signalen van identiteitsfraude. De medewerkers van Burgerzaken kennen vaste werktijden en werken conform een rooster.


Dit breng je mee

  • Je hebt een opleiding op MBO-niveau.
  • De basisopleiding Burgerzaken op MBO niveau is een pré.
  • De kandidaat heeft 1 jaar ervaring in de afgelopen 2 jaar als medewerker burgerzaken.
  • Je hebt ervaring in het werken met Centric applicaties zoals Key2Burgerzaken en/of Portaal.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden zowel mondeling als via de digitale kanalen.
  • Je bent proactief, een teamplayer, goed in multitasking en altijd op zoek naar verbetermogelijkheden die je met het team weet te realiseren.


Het cluster Klant Contact Centrum
In het Klant Contact Centrum werken ongeveer 40 medewerkers binnen de verschillende vakgebieden Receptie & Telefonie, Sociaal Loket, Woonomgeving en Burgerzaken. Inwoners en ondernemers hebben via de telefoon, balie, e-mail of social media dagelijks contact met onze medewerkers. Het zijn belangrijke kanalen voor onze brede dienstverlening. Dat betekent dat bereikbaarheid en kennis van onze processen belangrijk zijn om goed te kunnen helpen. Klantgericht denken en handelen is voor jou vanzelfsprekend.

Het team Burgerzaken
Burgerzaken telt drie verschillende teams: frontoffice, klantmanagers en kwaliteit. De werkzaamheden van de frontoffice bestaan o.a. uit het verwerken van verhuizingen en het verstrekken van paspoorten en rijbewijzen. De klantmanagers voltrekken huwelijken, behandelen naturalisatieverzoeken en casussen waarbij sprake is van internationaal privaatrecht. De medewerkers van team kwaliteit voeren onder andere adresonderzoeken uit en beoordelen de aangiftes briefadres.



 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.