Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland
Begindatum:
22 aug 2022Einddatum:
30 nov 2022Uren per week:
24Publicatiedatum:
4 aug 2022Medewerker Burgerzaken
24 uur per week
Dit ga je doen
Als medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de afgifte van reisdocumenten en rijbewijzen. Daarnaast verwerk je aangiftes van verhuizingen
en verstrek je uittreksels uit de Basisregistratie Personen (BRP). Deze aanvragen ontvangen we digitaal of vinden plaats aan de balie. Je bent op de hoogte van de geldige wet- en regelgeving. En je kunt de identiteit van de klant vaststellen. Daarnaast herken je de signalen van identiteitsfraude. De medewerkers van Burgerzaken kennen vaste werktijden en werken conform een rooster.
Dit breng je mee
Het cluster Klant Contact Centrum
In het Klant Contact Centrum werken ongeveer 40 medewerkers binnen de verschillende vakgebieden Receptie & Telefonie, Sociaal Loket, Woonomgeving en Burgerzaken. Inwoners en ondernemers hebben via de telefoon, balie, e-mail of social media dagelijks contact met onze medewerkers. Het zijn belangrijke kanalen voor onze brede dienstverlening. Dat betekent dat bereikbaarheid en kennis van onze processen belangrijk zijn om goed te kunnen helpen. Klantgericht denken en handelen is voor jou vanzelfsprekend.
Het team Burgerzaken
Burgerzaken telt drie verschillende teams: frontoffice, klantmanagers en kwaliteit. De werkzaamheden van de frontoffice bestaan o.a. uit het verwerken van verhuizingen en het verstrekken van paspoorten en rijbewijzen. De klantmanagers voltrekken huwelijken, behandelen naturalisatieverzoeken en casussen waarbij sprake is van internationaal privaatrecht. De medewerkers van team kwaliteit voeren onder andere adresonderzoeken uit en beoordelen de aangiftes briefadres.