Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Procesmanager Modernisering Psychosociale Ondersteuning

Baarsjesweg 224, 1058 AA Amsterdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
100 16-24 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

5 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Managen van het proces van een programma bestaande uit 4 deelprojecten die zien op modernisering van ons beleid PSO (uit 2016) en het identificeren van kansen om nieuw aanbod van emotionele ondersteuning te ontwikkelen. Doel is om als organisatie (nu en in de toekomst) kwalitatief goede ondersteuning aan slachtoffers te bieden passend bij de missie van onze organisatie, volgens de laatste inzichten, passend bij de behoeften van slachtoffers en in lijn met ontwikkelen op het gebied van zorg en straf.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal wo niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met psychsociale ondersteuning;
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring binnen de overheid;
  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en inclusief fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare in de afgelopen 10 jaar werkervaring met psychsociale ondersteuning (40 punten);
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen de overheid (30 punten);
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als procesmanager (30 punten).

Competenties

  • Organiseren
  • Luisteren en vertalen
  • Sensitief
  • Analytisch
  • Teamspeler
  • Beinvloeden

Organisatie en team

Organisatie

Slachtofferhulp Nederland werkt vanuit 11 districten en enkele landelijk werkende teams. Binnen elk district zijn verschillende soorten dienstverlening aanwezig. De dienstverlening richt zich op het informeren, adviseren en ondersteunen van clienten. Daarnaast vertegenwoordigt Slachtofferhulp Nederland de belangen van slachtoffers in de maatschappij en stimuleert zij kennisontwikkeling op het gebied van slachtoffers en hulp aan slachtoffers en hun naasten.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zullen worden ingepland in overleg met de kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 14 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. De uitbetaling van de factuur zal plaatsvinden op de G-rekening en rekeningnummer van de leverancier. Niet van toepassing voor ZZPers.

CV-eisen

Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op enkele van de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr

Is hybride werken mogelijk: beperkt

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur