Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland
Begindatum:
1 mrt 2024Einddatum:
31 dec 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
8 feb 2024Omschrijving van de opdracht
Wij zoeken voor het procesteam ondersteuning in cluster USD een energieke en ondernemende
Adviseur bedrijfsvoering sociaal domein
Aantal uren: 36 uur, dagen in overleg | startdatum: zo snel mogelijk | periode: | optie tot verlenging: ja 3 x 6 maanden
Wie zoeken wij?
Je bent gedreven, hebt een onderzoekende en ondernemende instelling en staat sterk in je schoenen. Je bent breed georiënteerd en volgt ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze bedrijfsvoering. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s.
USD is een groot en divers cluster, hierin vind jij makkelijk je weg. Je kunt hoofd en bijzaken goed scheiden en weet goed prioriteiten te stellen.
Jouw werkzaamheden
Jij bent het aanspreekpunt voor de manager. teamleiders en andere medewerkers in het sociaal domein als het gaat om interne vraagstukken aangaande de bedrijfsvoering van cluster USD en hoe ze aansluiten bij de gemeentelijke organisatie.
Enerzijds gaat dit over Administratieve Organisatie & Interne Controle (AO/IC) en anderzijds over de Financiële Planning & Control cyclus (FPC). Concreet betreft het voor de AO/IC de taken van het begeleiden en opvolgen van de Verbijzonderde Interne Controle en risico-inventarisatie. Voor de FPC betreft het in ieder geval de begeleiding van de jaarrekening controle vanuit het perspectief van de sub-administratie van USD en de begeleiding van het proces voor de WMO en Jeugdwet.
Aanvullend hierop zijn er plannen om de budgetverantwoordelijkheid uit te gaan voeren in het cluster. Hiervoor zal je je onderzoek gaan doen naar hoe dat in ons organisatiedeel ingericht moet worden.
Tenslotte is ook Informatieveiligheid een aandachtsveld. Dit gaat dan over het actueel houden en opvolgen van het Informatieveiligheidsbeleid en het begeleiden van audits voor de Eenduidige Normatiek Single Information Audit (ENSIA) en de Wet Politiegegevens.
Dit breng je mee
je hebt een relevante HBO-opleiding en affiniteit met bedrijfskunde. Ervaring als adviseur bedrijfsvoering is een pré, motivatie is belangrijker.
Eisen
Bij eventuele gunning is een VOG verplicht. Deze wordt niet door de gemeente vergoed en moet worden aangevraagd door de kandidaat/leverancier.
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk en evt fee kosten).
Je hebt op cv een aantoonbare HBO-opleiding
Kandidaat is voor minimaal 32, bij voorkeur 36 uren per week beschikbaar
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Wensen
Kandidaat heeft op CV aantoonbare affiniteit met bedrijfskunde. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding in relevante richting of middels opgedane werkervaring op dit gebied.
Op CV aantoonbare ervaring als adviseur bedrijfsvoering, bij voorkeur meerdere jaren.
Kandidaat heeft een korte, zelfgeschreven motivatie toegevoegd.
Competenties: Zie PDF.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.