Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Almere groeit. Het aantal inwoners van Almere bedraagt inmiddels meer dan 200.000. Komende jaren groeit Almere door tot een stad met 250.000 inwoners en mogelijk meer. Almere investeert volop in de stad. De afdeling Gebiedsontwikkeling zorgt ervoor dat invulling wordt gegeven aan deze ambitie. Om dit waar te maken is de afdeling Gebiedsontwikkeling op zoek naar een Projectmanager Gebiedsontwikkeling; met uitstekende onderhandelingsvaardigheden.
De functie • Als projectmanager Gebiedsontwikkeling ben je verantwoordelijk voor één of meerdere gebiedsontwikkelingen en realiseer je gebieden met woningen, bedrijven, voorzieningen en openbare ruimte voor de verdere ontwikkeling van de stad Almere. • Jouw kennis zorgt ervoor dat de gemeente haar ontwikkelopgave in de diverse gebieden kan waarmaken. • Je leidt projecten waarbij meerdere bestuurders en partijen betrokken zijn en je bent verantwoordelijk voor de communicatie met de omgeving (in- en extern). • Daarnaast ben je in staat visies, ontwikkelingsplannen, bouw- en inrichtingsplannen tot stand te brengen en breng je deze tot uitvoering door middel van een projectmatige aanpak. • Je overlegt, onderhandelt en sluit overeenkomsten met marktpartijen en adviseert de ambtelijk opdrachtgever, de directie en het bestuur hierover. Je werkt hierbij intensief samen met de senior adviseur uitgifte. • Je bent budgetverantwoordelijk voor (meerdere) grexen, waaronder ook de verantwoordelijkheid voor de opbrengsten en planontwikkelingskosten. • Je geeft op inspirerende en motiverende wijze functionele leiding aan de diverse projectteams en coacht collega’s waar het nodig is.
Kandidaatomschrijving Je profiel • Je bent een gebiedsprofessional • Je hebt een Academisch werk- en denkniveau. • Je hebt goede kennis van de markt • Projectmatig werken en onderhandelen is je tweede natuur. • Je verbindt inhoud en mensen en daarbij zet je competenties in als omgevingsbewustzijn, onderhandelen, plannen en organiseren, resultaatgericht handelen, analyseren, flexibiliteit en samenwerken.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.