Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
22 - 26Publicatiedatum:
2 jul 2025De gemeente Dronten koopt jaarlijks voor miljoenen aan producten en diensten in. Dit vraagt om een professionele wijze van inkopen en aanbesteden. Het inkoopteam bestaat uit: een strategisch inkoopadviseur, een inkoopadviseur en een medewerker inkoop- en contractbeheer. Wegens een zwangerschap van de medewerker inkoop- en contractbeheer is tijdelijke inzet noodzakelijk om de rechtmatigheidsanalyses, werkprocessen, contractbewaking en afstemmingsmomenten uit te kunnen blijven voeren.
Je voert zelfstandig diverse administratieve en ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van inkoop- en contractbeheer. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je hebt hierbij regelmatig contact met collegas uit verschillende afdelingen binnen de organisatie. Nauwkeurigheid en een gestructureerde werkwijze zijn essentieel bij het uitvoeren van deze taken.
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.
Het inkoopteam bestaat uit: een strategisch inkoopadviseur, een inkoopadviseur en een medewerker inkoop- en contractbeheer.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 11 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 10 juli 2025 een uitnodiging. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.
De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op maandag 7 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 8 juli 2025 09:00 uur