Senior Financieel administratief medewerker

Korte Ouderkerkerdijk 7, 1096 AC Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

14 feb 2025

Probleemstelling
Tijdelijke extra capaciteit voor de ontvlechting van Waternet.

Behoefte
De medewerker is de deskundige op financieel-administratief gebied en breed inzetbaar binnen de financiële administratie. Hij/zij is flexibel en maakt zich materie snel eigen. De werkzaamheden kunnen variëren afgebakende klussen (Herziening BTW op activa) tot het uitvoeren van reguliere werkzaamheden.

  • Administrateur vervangen/ ondersteunen in alle voorkomende dagelijkse werkzaamheden op financieel – fiscaal en administratief gebied

  • Ondersteuning bieden aan Concern boekhouding

Afdeling/Team
De Financiële Administratie (FA) is een team binnen de afdeling Financiën en Control. Naast FA maakt ook planning en control onderdeel uit van de afdeling Finance. Finance maakt weer onderdeel uit van de directie Finance en Control. Het team FA bestaat uit de volgende onderdelen; Concernboekhouding, administrateurs, crediteuren, debiteuren, betalingen en adviesfuncties op het gebied van fiscaliteit, verzekeringen en administratieve inrichting. In het financiële systeem Allsolutions zijn 5 administraties ondergebracht; Waterschap Amstel, Gooi en Vecht, Amsterdamse taken, Waternet, AGV Groengas B.V. en Wereld Waternet.

Eisen

  • Afgeronde opleiding op HBO niveau of MBO niveau aangevuld met relevante werkervaring

  • Uitgebreide Excel vaardigheden (draaitabellen)

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol

  • Aantoonbare kennis op fiscaal administratief gebied ( o.a. afhandeling BTW)

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

  • De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties:

    • verbinden: medewerkers motiveren, verbinden en de samenwerking stimuleren zowel binnen als buiten het team bemaling.

    • duidelijk communiceren: goed je eigen menig kunnen onderbouwen met heldere argumenten.

    • leiderschap: Taakgericht leiding geven, je kunt een team aansturen, overtuigen en klantgericht werken.

    • innovatief: Innovatief zijn, ideeën verbeteren en probleemoplossend werken?

    • Planmatig: organisatievermogen, zorgvuldig, planmatig en resultaatgericht kunnen werken.

    • Stressbestendig. je bent in staat om onder tijdsdruk te kunnen werken en je kunt goed schakelen. In geval van calamiteiten zelfstandig handelend op te treden als coördinator scenario.

    • Analytisch; Breed analyseren en in staat om hoofd- en bijzaken te scheiden. Deze competenties worden getoetst in een gesprek.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.