Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 mrt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
26 nov 2024Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de. arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Soest is een moderne, open en betrokken gemeente met een rijke historie
De gemeente bestaat al bijna 1.000 jaar en telt momenteel zo’n 47.000 inwoners. Het ligt aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, midden in de prachtige natuur van de Soester Duinen, en is rijk aan bossen, heide en weilanden.
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie
Bij ons staan de kernwaarden vertrouwen, samen en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendig Soest doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.
Opdracht
Voor de afdeling Burgerzaken zijn we op zoek naar een BRP specialist. Als Specialist Burgerzaken ben je onder andere verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken, controleren en beheren van gegevens in de BRP. Je zorgt ervoor dat de gegevens van inwoners correct en actueel zijn en je kunt snel en efficiënt wijzigingen doorvoeren. Daarnaast behandel je aanvragen rondom vestiging vanuit het buitenland en naturalisatie. Hierbij, begeleidt je inwoners zorgvuldig door het hele proces en voorzie je hen van de juiste informatie.
Jouw taken omvatten onder andere:
Verwerken van mutaties en aanvragen in de BRP, zoals verhuizingen, geboortes, huwelijken en overlijdens;
Controleren van ingevoerde gegevens op juistheid en volledigheid;
Behandelen van vragen en verzoeken van inwoners en instanties met betrekking tot de BRP;
Aanvragen behandelen voor verzoeken Nederlandse Nationaliteit.
Vereisten/ knock-outcriteria;
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken bij een gemeente;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als BRP specialist;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbaar een afgeronde cursus/training BRP gevolgd; (25 punten)
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het coachen van collega’s; (20 punten)
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de BRP en burgerlijke stand; (35 punten)
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verbeteren van complexe procedures en (controle)processen op het gebied van BRP (omschrijf duidelijk in het cv). (20 punten)
Competenties
Nauwkeurig;
Klantgericht;
Communicatief;
Teamplayer.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 4 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 3 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).