thumbnail
thumbnail

Procesbegeleider en inhoudelijk controleur op aanbestedingsdossiers

SNN (Samenwerkingsverband Noord-Nederland)

Leonard Springerlaan 15, 9727 KB Groningen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
8-20 Groningen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

8-20

Publicatiedatum:

13 feb 2024

Organisatie
SNN is een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies. Wij stimuleren, faciliteren en verbinden ambities gericht op de ontwikkeling van Noord-Nederland. Wij voeren diverse subsidieprogramma’s uit, faciliteren noordelijke samenwerking en behartigen de belangen van het Noorden in Den Haag en Brussel.  Met ruim 170 collega’s zetten we ons dagelijks in om Noord-Nederland nóg mooier en sterker te maken. Als proactieve dienstverlener staan we dicht bij onze klanten, opdrachtgevers en samenwerkingspartners.

Het team Plattelandsontwikkeling houdt zich binnen SNN bezig met het begeleiden en beoordelen van subsidieaanvragen vanuit het derde Europese Plattelandsontwikkelingsprogramma (POP3). En dan specifiek op de zogenaamde niet-grondgebonden interventies. Het programma richt zich op projecten, initiatieven en innovaties gericht op de ontwikkeling van een duurzame en concurrerende agrarische sector en een leefbaar platteland.

Het team bestaat uit 20 betrokken, enthousiaste en klantgerichte collega’s, voornamelijk HBO opgeleid.

Het programma wordt uitgevoerd namens de drie noordelijke provincies en binnen het programma zijn in totaal circa 1.000 projecten verleend voor een totaal subsidiebedrag van ruim € 280 miljoen.

Opdracht
Een deel van de subsidieprojecten is aanbestedingsplichtig. Een controle op een juiste aanbestedingsprocedure maakt deel uit van de SNN-controle op rechtmatigheid van de subsidie. Uiterlijk 2024 moeten alle projecten een subsidievaststellingsbeschikking krijgen. Hiermee moeten dan ook alle betreffende aanbestedingen zijn gecontroleerd. Dit betreft nog ca. 50 dossiers. De subsidieaanvragers van deze dossiers zijn voornamelijk waterschappen, provincies en uitvoeringsorganisaties landelijk gebied.

De focus van deze opdracht ligt op de inhoudelijke beoordeling van de aanbestedingsdossiers.

Binnen deze opdracht moeten van alle betreffende dossiers de juiste, benodigde aanbestedingsstukken vanuit de verschillende subsidieaanvragers worden opgevraagd, beoordeeld en afgestemd worden met onze samenwerkingspartner Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). De SNN-collega’s ondersteunen bij de beoordeling van deze dossiers en binnen de opdracht vragen we dan ook kennisoverdracht, het moet een lerend effect bij de collega’s creëren.

Samen met de subsidieaanvragers, RVO en onze beoordelaars zorg je dat de dossiers tijdig en correct worden beoordeeld en afgerond.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring op het gebied van aanbestedingen;
3. Bereid om minstens één dag in de week op kantoor in Groningen te werken.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van aanbestedingen (30 punten);
5. Aantoonbaar afgeronde opleiding Nevi 1 of 2 (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in het controleren van aanbestedingen en daarbij behorende aanbestedingsstukken (25 punten);
7. Aantoonbare kennis van de proportionaliteitsgids en ARW 2016 (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het uitwerken van adviezen (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in samenwerking met of binnen een overheidsinstelling (10 punten).

Competenties

  • Je denkt vanuit een bredere context dan het eigen aandachts- of vakgebied;

  • je kunt oplossingsgericht en creatief denken binnen de kaders van de regelgeving;

  • je bent analytisch sterk en werkt nauwkeurig en gestructureerd;

  • je kunt zelfstandig werken, maar bent ook een teamspeler die kritisch en betrokken is;

  • je bent flexibel, proactief en klantgericht.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 20 februari 2024 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent die de tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

    • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

    • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Procesbegeleider en inhoudelijk controleur op aanbestedingsdossiers die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.