Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 nov 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
20 jun 2025Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Omschrijving van de opdracht
De samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) staat voor een belangrijke maatschappelijke opgave: het beheer van bestaande opvanglocaties voor Oekraïense ontheemden, en het adviseren bij het vinden van aanvullende, geschikte huisvestingslocaties om in 2025 aan de opvangopgave te kunnen blijven voldoen.
SWO zoekt een ervaren Projectmanager Vastgoedgoedbeheerder GOO/ TGO die verantwoordelijk is voor het organiseren van goed functionerend dagelijks beheer van de huidige opvanglocaties en het leveren van advies bij de selectie en verwerving van nieuwe locaties.
Voor deze opgave zoeken wij een ervaren Projectmanager Vastgoedbeheerder GOO/ TGO met een sterke focus op beheer. Jij fungeert als spil in het coördineren van het dagelijkse beheer, in samenwerking met interne en externe partners.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
Aantoonbare werkervaring met het beheren en verwerven van vastgoedlocaties, bij voorkeur binnen gemeentelijke context;
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het werken met kwetsbare doelgroepen, zoals vluchtelingen of ontheemden;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar, met het selecteren, beoordelen en verwerven van vastgoedlocaties voor maatschappelijke doeleinden, inclusief de visie op locatiegeschiktheid, haalbaarheid en samenwerking met gemeentelijke partijen, beschrijf dit duidelijk in het CV; (50 punten)
Aantoonbare werkervaring met het werken met kwetsbare groepen en specifieke beheervraagstukken die hierbij komen kijken, zoals veiligheid, leefbaarheid en communicatie; (40 punten)
Aantoonbare werkervaring met schakelen met verschillende belanghebbenden (gemeenten, uitvoerende partijen en bewoners) en het bevorderen van constructieve samenwerking in een maatschappelijk gevoelige context, in de afgelopen twee jaar. (10 punten)
Competenties
Praktisch ingesteld, met sterk gevoel voor eigenaarschap en verantwoordelijkheid.
Ervaren in het schakelen tussen vastgoed technisch, organisatorisch en sociaal-maatschappelijk perspectief.
Communicatief sterk en vaardig in het onderhouden van relaties met uiteenlopende stakeholders.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De digitale gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 27 juni 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 26 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Huidige/ zittende leverancier is uitgenodigd om deel te nemen aan deze aanbesteding.
De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Bij de SWO De Wolden-Hoogeveen is er altijd de mogelijkheid om flexibel om te gaan met je werkdagen en zijn er mogelijkheden om thuis te werken. Je ontvangt van ons een laptop en indien gewenst een mobiele telefoon in bruikleen.
Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).