thumbnail
thumbnail

Adviseur Vastgoed

Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen

Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 tot 36 uur Drenthe

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

32 tot 36 uur

Publicatiedatum:

9 sept 2023

Organisatie 
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen geeft met ruim 750 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze het werken bij de SWO op https://www.werkenbijdeswo.nl/

Opdracht
Bij de Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen zijn wij binnen de eenheid Fysieke leefomgeving, afdeling Beheer & Projecten - team Vastgoed op zoek naar een interim Adviseur Vastgoed. Het tijdelijk versterken van het team Grondzaken is zeer gewenst gezien het vertrek van de interim Adviseur.

De werkzaamheden van de interim Adviseur Vastgoed zijn zeer divers en zullen bestaan uit zowel strategische, tactische en als ook juridische werkzaamheden. Daarbij ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en het bestuur. Het gaat om 70-100 accommodaties zoals: musea, monumenten, sportaccommodaties, commercieel vastgoed, strategisch vastgoed, buurthuizen, etc. 

Wij zoeken een adviseur die aansluiting kan vinden met onze beheerteams en ook andere relaties goed kan bedienen. Het voornaamste doel van de opdracht is om de contracten en het beheer daarvan voor al het gemeentelijk vastgoed binnen Hoogeveen en De Wolden op orde te brengen en te houden.

Veel voorkomende verwachte taken en werkzaamheden zijn: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het op orde brengen van de contracten en het maken van goede afspraken met gebruikers en huurders deze te beheren. Jij draagt zorg voor het goede beheer daarvan;

  • Je stemt af, delegeert en coördineert de uitvoering van de verkoop van vastgoed en het nog tijdelijke (technische) beheer;

  • Ook heb je nauw contact met onze collega’s van andere eenheden;

  • Je brengt advies uit en vertaalt beleid naar contracten, inclusief een stuk zorg voor de naleving en uitvoering hiervan;

  • Namens beide gemeenten neem je deel in de besturen van VVE’s;

  • Je levert een belangrijke bijdrage ten aanzien van de totstandkoming van de producten in het kader van beleids- beheers- en controlcycli;

  • Jij draagt zorg voor het beheer van de onlineapplicaties (o.a. Vastgoedmaps) waarbij je verantwoordelijk bent voor de actuele ‘output’ hiervan;

  • Je brengt de huidige informatiestromen in kaart om vervolgens een advies uit te brengen hoe het beter/slimmer/anders kan.

Jouw profiel

Een stevige persoonlijkheid met een positieve instelling. Jij bewaakt rust en overzicht vanuit een stuk senioriteit in je houding en gedrag. Resultaatgericht, praktisch en verbindend.  Daarbij heb je een goed analytisch vermogen en ben je daadkrachtig ingesteld. Daarnaast vragen wij: 

  • HBO werk- en denkniveau (op het gebied van (bijvoorbeeld) grondzaken, MER/bedrijfskunde, rechten);

  • Ruime relevante werkervaring (minimaal 2 jaar) op het gebied van grondzaken/vastgoed bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie;

  • Aantoonbare ervaring met projecten op het gebied van vastgoed;

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als op schrift;

  • Een brede interesse en in staat over de grenzen van het vakgebied heen te kijken.

Vereisten / knock-outcriteria 

1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 
2. Aantoonbare werkervaring als Adviseur Vastgoed of een functie die affiniteit heeft met Vastgoed.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bijv. grondzaken, makelaardij, MER/Bedrijfskunde of Rechten (30 punten);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Adviseur Grondzaken/vastgoed bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het adviseren van contractbeheer op het gebied van Vastgoed (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met projecten en/of samenwerkingen op het gebied van vastgoed (20 punten). 

Competenties

  • Ondernemend;

  • Proactief;

  • Doortastend;

  • Omgevingsbewustzijn;

  • Communicatief sterk.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.  

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 2 oktober 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 september 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Adviseur Vastgoed die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.