Bogaardplein 15, 2284 DP Rijswijk, Nederland
Begindatum:
1 jul 2022Einddatum:
1 jul 2023Uren per week:
16Publicatiedatum:
12 mei 2022Organisatie
Rijswijk is een groeigemeente in de directe nabijheid van grote steden als Den Haag en Delft, maar koestert zijn eigenheid. De stad is modern én historisch maar ook druk én rustig, grijs én groen. Rijswijk biedt een interessante werkomgeving in het ‘stedelijke hart’ van de Randstad. Rijswijk heeft een overzichtelijke schaal met veel dynamiek en complexe stedelijke opgaven. Ideaal om je werkervaring te verdiepen én te verbreden.
In de gemeentelijke organisatie werken ongeveer 450 medewerkers in 35 verschillende teams. Collega’s zoeken elkaar gemakkelijk op en er zijn korte lijnen. Je hebt dus snel contact binnen alle bestuurlijke en gemeentelijke niveaus. De open cultuur en de overzichtelijke omvang van de organisatie zorgen ervoor dat jij en je werk goed zichtbaar zijn. Niet alleen binnen de organisatie, maar ook daarbuiten.
Opdracht
Binnen team Publieke Dienstverlening (PDV) zijn wij op zoek naar een technisch projectleider die publieke dienstverlening een warm hart toedraagt. Team PDV is bezig met de doorontwikkeling op het gebied van de dienstverlening aan onze inwoners. Gezien de doorontwikkeling en implementatie van nieuwe systemen zijn we op zoek naar een technisch projectleider. Als technisch projectleider help je team PDV in de analyse van behoeften, definitie, implementatie en optimalisatie van oplossingen. Je deelt jouw kennis met PDV en Functioneel Beheer (afdeling Informatie). Je gaat werken met het team aan (o.a.) de volgende onderwerpen:
Vervanging Klant Contact Systeem;
Vervanging Webformulieren module;
Burgerzaken project;
Vervanging Melddesk;
Vervanging Klant Volgsysteem;
Ondersteuning bij andere projecten en werkzaamheden;
Andere ondersteuning tbv online dienstverlening.
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2022 voor 12 tot 18 uur per week voor de gehele duur van de opdracht inclusief eventuele verlengingsoptie(s).
3. Maximaal uurtarief van € 92,50 inclusief reiskosten / fee Flextender en exclusief BTW.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van ICT/IT (20 punten).
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeente (15 punten).
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ICT specialist binnen een gemeente (35 punten).
7. Aantoonbare werkervaring met Drupal (10 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met implementeren KCS systeem (10 punten).
9. Aantoonbare werkervaring met Enable-U (10 punten).
Competenties
- Toewijding;
- Betrokkenheid;
- Betrouwbaarheid;
- Deskundigheid.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De planning voor gesprekken bij de gemeente zijn in de week van maandag 23 mei 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen ook uiterlijk die maandag 23 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.