Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Beleidsmedewerker RO

Gemeente Rijswijk

Bogaardplein 15, 2284 DP Rijswijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 mei 2022

Organisatie
Rijswijk is een groeigemeente in de directe nabijheid van grote steden als Den Haag en Delft, maar koestert zijn eigenheid. De stad is modern én historisch maar ook druk én rustig, grijs én groen. Rijswijk biedt een interessante werkomgeving in het ‘stedelijke hart’ van de Randstad. Rijswijk heeft een overzichtelijke schaal met veel dynamiek en complexe stedelijke opgaven. Ideaal om je werkervaring te verdiepen én te verbreden.

In de gemeentelijke organisatie werken ongeveer 430 medewerkers in 35 verschillende teams, verdeeld over vijf domeinen. Er wordt gewerkt in projectteams bij grote gebiedstransformaties met verantwoordelijkheden laag in de organisatie, met korte lijnen en op basis van vertrouwen en goed opdrachtgever- en opdrachtgeverschap (Projectmatig werken). Het gaat daarbij vooral om het behalen van resultaat, waarbij flexibiliteit en creativiteit belangrijke eigenschappen zijn. 

Team Ruimte
Je werkt vanuit het Team Ruimte aan diverse projecten en plannen. Er is een Stadsvisie2030 vastgesteld met daarin een aantal belangrijke Bestuurlijke  opdrachten/projecten, zoals een gedeeltelijke gebiedstransformatie van bedrijventerrein Plaspoelpolder (Havenkwartier en Kesslerpark) en een gebiedstransformatie van het Bogaard stadscentrum.

Naast deze Bestuurlijke opdrachten/projecten spelen binnen Rijswijk nog tal van kleinere en grotere ontwikkelingen. Voor vooral voor deze laatste categorie zoeken we nu versterking met een ervaren kracht, die het team Ruimte hiermee verder helpt.

Opdracht
De gemeente Rijswijk is voor de komende tijd op zoek naar een senior beleidsmedewerker RO voor max 36 uur per week. Het gaat om iemand die genoeg ervaring en vaardigheden heeft om in overleg met klant en collega’s tot planologische inbreng in ruimtelijke projecten te komen. Dit in de vorm van een advies richting vergunningverlening, bestemmingsplannen, uitgebreide Wabo procedures, visies, etc. Ook coördineer je grotere en kleinere bouwplannen in samenhang met deze planologische procedures. Anterieure overeenkomsten begrijp je en kun je samen met een collega van het beleidsveld Grondzaken (zelfde team) uitonderhandelen. Input in de ontwikkeling van de Omgevingswet, kan eveneens deel uit maken van de werkzaamheden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € '100,00' inclusief reiskosten woon-werk, fee Flextender / exclusief BTW;
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van Ruimtelijke Ordening & Planologie;
3. 'Bring your own device' is van toepassing;
4. Beschikbaarheid per 1 juni 2022;

Gunningscriteriac (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als senior beleidsmedewerker RO /projectleider bij een gemeente  (45 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een gemeente met 50.000+ inwoners (25 punten);
7. Aantoonbare kennis opgedaan in de afgelopen 3 jaar van bestemmingsplannen, WRO en de Omgevingswet blijkend uit relevante werkervaring  (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met participatie en inspraakprocessen rond ruimtelijke projecten en instrumenten (15 punten).

Competenties

  • Resultaatgericht;

  • Transparant;

  • Ondernemend; je toont eigenaarschap.

  • Naast samenwerkingsgerichtheid, ook initiërend en zelfstandig;

  • Proactief en adviesvaardig met goed gevoel voor communicatieve aspecten;

  • Klantgericht;

  • Omgevingsbewust;

  • Overtuigend, creatief en organiserend vermogen;

  • Teamworker;

  • Politiek- bestuurlijk sensitief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader af te spreken.

Planning
De gesprekken bij de gemeente vanaf woensdag 25 mei 2022, de exacte datum volgt nog. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen tijdig bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.