Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Adviseur Inkoop

Lange Brinkweg 81, 3764 AB Soest, Nederland

Sluit over 3 dagen
Geen maximum 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

30 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als organisatie willen we graag de inkoopfunctie verder ontwikkelen. Binnen RMN ben je de adviseur op het gebied van aanbesteden en inkoopmanagement en verzorg jij het contractmanagement van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het inkoop- en aanbestedingsbeleid en de juiste uitvoering daarvan. Je denkt mee hoe we de processen inregelen en geeft ook hier uitvoering aan.

Werkzaamheden of verantwoordelijkheden:

  • Je ziet toe op de uitvoering van het vastgestelde inkoop- en aanbestedingsbeleid en bewaakt dat de inkoop binnen de geldende wet- en regelgeving wordt uitgevoerd;
  • Je adviseert per aanbesteding over de inkoopstrategie, aanbestedingsvorm, planning en contractvorm en de inkoopbeleidsuitgangspunten en borgt de rechtmatigheid in de aanbestedingen;
  • Je draagt zorg voor het contractmanagement van de organisatie;
  • Je voert marktverkenningen uit en past duurzaamheidscriteria en social return toe in de aanbestedingen;
  • Je stelt samen met interne klanten een aanbestedingskalender op en coordineert de aanbestedingen;
  • Je adviseert over inkoop en aanbesteden en meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingstrajecten;
  • Je begeleidt en coordineert aanbestedingen voor zowel leveringen, diensten als werken;
  • Je begeleidt het hele aanbestedingstraject procesmatig, stelt aanbestedingsdocumenten op en bewaakt de voortgang en kwaliteit.

Eisen

  • Kennis van Europese aanbestedingen binnen de afvalbranche (ligt dit duidelijk toe in het cv);
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
  • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als inkoop adviseur binnen de afvalbranche.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare kennis van procurement en inkoopbeleid binnen de afval sector (ligt dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
  • Aantoonbare afgeronde en of in afrondende fase van de Nevi 1 en Nevi 2 (40 punten);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als inkoop adviseur binnen de afvalbranche (30 punten).

Competenties

  • Proactief, resultaat -en oplossingsgericht en bezit overtuigingskracht;
  • Een klantgerichte teamspeler;
  • Communicatief sterk en sociaal vaardig voor het organiseren van samenwerking tussen interne en externe betrokkenen.

Organisatie en team

OrganisatieRMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collegas in de binnen- en buitendienst bedienen wij zon 111.000 huishoudens. RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:

  • Het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
  • Het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
  • Het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 28 van 2025 op nader te bepalen tijdstippen. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk zo spoedig mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). RMN faciliteert geen mobile devices zoals laptop en telefoon.

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 2 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 3 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur