Bij projecten die al in uitvoering zijn beheer jij als contractmanager de verplichtingen van alle (termijn)afspraken die door een contract zijn vastgelegd met een aannemer met als doel risico's te vermijden en kosten te bewaken. Je sluit aan bij IPM en financiele overleggen met de aannemer en toetst of de gemaakte afspraken worden nageleefd en wat de gevolgen zijn als daarvan wordt afgeweken. De verantwoordelijkheid van de financiele bewaking ligt bij jou als contractmanager en over de voortgang rapporteer jij aan de opdrachtgever.
Bij projecten in de opstartfase begeleid je het proces van komen tot een aanbesteding en de aanbesteding zelf. Je begeleidt het opstellen van aanbestedingsstukken en schrijft zelf ook mee. Je bent gewend te werken aan projecten waarin rekening gehouden moet worden met de (uiteenlopende) belangen van een breed scala aan stakeholders. Je kijkt breder dan alleen civiele projecten en hebt aantoonbare affiniteit / ervaring met vernieuwde vormen van aanbesteden en contracteren van aannemers.
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zon 400 collegas werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer! In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes en zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.
Je werkt binnen het team Beheer Openbare Ruimte (40fte) samen met collegas aan de realisatie van onderhoud-en herinrichtingprojecten in de gemeente Zeist.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 10 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 juli 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 4 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 7 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dindag 8 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Flextender brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.