Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland
Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
-Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
19 jun 2025Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
De GGD is de gemeentelijke gezondheidsdienst van zes, (Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Wijdemeren ) gemeenten in de regio Gooi en Vechtstreek. GGD Gooi en Vechtstreek is een actieve organisatie binnen de openbare gezondheidszorg, die zich inzet op diverse terreinen.
Denk aan onderzoek naar ziekte en gezondheid in de regio, gezondheidsbevordering, infectieziektebestrijding, jeugdgezondheidszorg en medische milieukunde. We geven vaccinaties en houden toezicht op de kinderdagverblijven, tattooshops en bordelen. Daarnaast adviseert de GGD gemeenten, scholen en organisaties bij hun beleid en activiteiten op het gebied van gezondheid en het inrichten van de gezonde omgeving.
Opdracht
Wil jij een actieve rol spelen in het versterken van gezondheid en preventie in onze regio? Ben jij iemand die overzicht houdt, regie pakt en graag meewerkt aan maatschappelijke opgaven? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als projectmedewerker ben je onmisbaar in het team dat werkt aan Gezond Leven en Preventie. Jij ondersteunt niet alleen in de organisatie van het programma, maar denkt ook actief mee over de inhoud en voortgang. Je zorgt ervoor dat projecten goed lopen, afspraken worden nagekomen en dat niemand iets mist. Je bent de rechterhand van de programmaleider(s) én de aanjager achter de schermen. Daarnaast voer je enkele deelprojecten zelf uit.
Je werkt voor de coalitie Gezond Leven en Preventie binnen het Integraal Zorgakkoord (IZA) en het Gezond en Actief Leven Akkoord (GALA). Het gedachtegoed van positieve gezondheid is een centraal uitgangspunt. Daarnaast wordt uitvoering gegeven aan de ketenaanpakken valpreventie, welzijn op recept en overgewicht en obesitas voor volwassenen en kinderen. Daarbij werk je samen met gemeenten, zorg- en welzijnsorganisaties en andere netwerkpartners in de regio.
Wat ga je doen?
Vereisten/knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als projectmedewerker, projectcoördinator en/of programmasecretaris;
4. Aantoonbare werkervaring met digitale systemen en samenwerkingsomgevingen waaronder Teams, SharePoint, Excel (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
5. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met procesbewaking en organisatie van bijeenkomsten (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met (publieke) gezondheid, preventie en samenwerking binnen het sociaal- en zorgdomein (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met communicatie binnen projecten (zoals nieuwsbrief, website, of externe communicatie) (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met administratieve ondersteuning of budgetbeheer (10 punten);
10. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent proactief, zelfstandig en krijgt energie van het aanbrengen van structuur en overzicht;
- Je kunt goed schakelen tussen verschillende onderwerpen en werkt graag samen in een dynamische omgeving;
- Je signaleert waar iets dreigt te blijven liggen en komt zelf in actie;
- Je bent communicatief sterk en weet informatie helder over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je voelt je thuis in een rol waar je zowel uitvoert als regie houdt.
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemd profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de opdrachtgever worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort kan stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 (of 10). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen:
Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 7 juli 2025 tussen 14.00 uur en 18.00 uur en/of op dinsdag 8 juli 2025 tussen 13.00 uur en 15.00 uur. De gesprekken vinden plaats op het regiokantoor in Bussum. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 4 juli bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 25 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 26 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 30 juni, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.