Azure en Sharepoint beheerder

Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€125 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 jul 2024

Organisatie
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

Opdracht
Beheerstaken in Microsoft Azure, Intune, MS 365 en SharePoint.

Vereisten/knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als systeembeheerder in de afgelopen 5 jaar;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Sharepoint én MS 365;
3. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbaar in het bezit van minimaal 2 relevante MS- of AZ certificeringen (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met het beheer van Azure Virtual Desktops en Intune (25 punten);
6. Een afgeronde opleiding ICT op minimaal mbo 4 niveau (10 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als systeembeheerder (30 punten);
8. Maximaal uurtarief €125,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk verkeer (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring binnen een GGD en GAD omgeving in de regio midden nederland (5 punten).

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: in overleg. 

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland op. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen hiervan uiterlijk vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.