Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland
Beste Gegadigde, De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld.
Startdatum: 04-08-2025
Einddatum: 31-12-2025
Werklocatie: Nieuwe Achtergracht, 100, 1018WT, AMSTERDAM
Aantal fte: 1
Aantal uren per week: 16 uur - 36 uur
Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 1
Aantal kandidaten op interview: 3
Planning interviews: z.s.m. na sluiting
De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.
Planning interviews: z.s.m. na sluiting
Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden. Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.