thumbnail
thumbnail

Coördinerend taxateur woningen

Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Holland

Begindatum:

10 jun 2024

Einddatum:

10 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 apr 2024

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Het team
Je bent onderdeel van team GEO. In dit team wordt gewerkt aan de basisregistraties BAG, WOZ en BGT. De lijntjes zijn kort en er wordt informeel samengewerkt. De groep taxateurs bestaat uit 1 coördinator (waarvoor we dus tijdelijk vervanging zoeken), 3 woningen taxateurs, 1 niet-woningen taxateur, 2 taxateurs voor de bezwaarafhandeling en 1 taxateur in opleiding.

Opdracht
Vanwege zwangerschapsvervanging zijn wij op zoek naar een coördinerend (senior) taxateur woningen. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van alle taxateurs. Daarnaast heb je zelf ook nog een kleine portefeuille woningen. Je coördineert de werkzaamheden en daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de onderzoeken van de Waarderingskamer. Je bewaakt daarnaast de voortgang van de WOZ-tijdlijn, zodat de beschikkingen op tijd verstuurd kunnen worden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. In het bezit van een WOZ Taxateur diploma;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als taxateur binnen een overheidsorganisatie;
3. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)             
4. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als taxateur bij een overheidsorganisatie (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als leidingevende of coördinator met het (inhoudelijk) aansturen van medewerkers (30 punten);
6. Aantoonbare Kennis van en/ of werkervaring met Gouw 7 inclusief modelinrichting (20 punten);
7. Kandidaat is bereid flexibel de werkuren verspreid over meerdere dagen in de week uit te voeren vanuit het stadhuis te Purmerend (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in de hoeverre je/de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Wij zien graag dat je/de door jou aangeboden kandidaat zich alvast kort voorstelt. Dit kan d.m.v. een korte introductie tekst op het cv, deze motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf. Hierin lezen wij graag terug wat je binding is met Purmerend.

Competenties

  • Analytisch;

  • Nauwkeurig;

  • Klantgericht;

  • Teamspeler;

  • Enthousiast

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma - di – woe- do-vrij (in afstemming), op kantoor in Purmerend.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 24 april 2024 tussen 13.00 uur en 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 22 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Coördinerend taxateur woningen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.