Contractmanager IPM

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Noord-Holland

Begindatum:

15 nov 2024

Einddatum:

15 nov 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

16 sept 2024

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
Het contractmanagement van de projecten Overwhere-zuid (RAW raamovereenkomst voor integrale rioolvervanging, herinrichting bovengrondse infra, combinatie aanleg stadsverwarming), de bouw van de nieuwe Milieustraat en gemeentewerf en mogelijke andere kleine projecten.

Naast de twee projecten waarin op inhoud en contract wordt geadviseerd ondersteun je ook de technisch contractmanager en projectmanagers op diverse contractvormen. Denk hierbij aan UAV-GC, BVP, Bouwteam etc.

Met de taak contractmanagement ben je verantwoordelijk voor de beheersing van het gehele proces van contractvoorbereiding en –uitvoering richting verschillende marktpartijen.

Je houdt rekening met de verschillende stakeholders en rapporteert tijdig aan het projectteam en de teammanager.  Daarnaast anticipeer je effectief waar nodig op kritische situaties en voorkomt dat zaken uit de hand lopen door tijdig maatregelen te nemen.

Je bent onderdeel van het projectteam wat in de samenwerkingsvorm van IPM fungeert voor de genoemde projecten. Je controleert tussentijds de eigen activiteiten en die van bijvoorbeeld aannemers op inhoud en voortgang Houdt de vinger aan de pols. Komt gemaakte afspraken na. Ziet er op toe dat gemaakte afspraken worden nagekomen. Signaleert afwijkingen en stuurt zo nodig bij.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de juridische richting;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als contractmanager binnen het ruimtelijk domein;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met UAV en RAW (benoem dit duidelijk in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als contractmanager bij een gemeente of overheidsorganisatie(25 punten);
5. Aantoonbare werkervaring op het gebied van rioolvervanging en herinrichting bovengronds infra (benoem dit duidelijk in het cv)(20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met technisch management in de volgende contractvormen: BVP, Bouwteam-, UAV- en UAV-gc contracten (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan)(15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in het kennisdelen binnen de discipline contractmanagement (geef hiervan 2 voorbeelden in het cv)(15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het aanbesteden en opstarten van uitvoeringsprojecten (geef hiervan 2 voorbeelden in het cv)(15 punten);
9. Aantoonbare afgeronde technische opleiding op wo niveau (10 punten).

Competenties
- Organisatie- en politiek sensitief;
- Stressbestendig;
- Overtuigingskracht;
- Besluitvaardig;
- Creatief;
- Communicatief sterk;
- Verbindend;
- Samenwerkend.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
Fee externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 3 oktober 2024 tussen 09.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 2 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.