Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Provincie Zeeland
Logo van Provincie Zeeland

Systeembeheerder

Balans 25, 4331 BL Middelburg, Nederland

Sluit over 4 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 nov 2025
Opdracht tarief 110Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je werkt binnen team Informatie & Automatisering, dat verantwoordelijk is voor de volledige ICT-omgeving van Provincie Zeeland. Met jouw kennis zorg je voor een veilige, stabiele en toekomstbestendige infrastructuur. Actuele themas waar jij direct aan bijdraagt zijn o.a. cybersecurity, hybride werken, digitalisering van overheidsprocessen en werkplekbeheer.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag
  • Aantoonbaar afgeronde ICT opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met systeembeheer/serverbeheer (Windows Server, AD/Azure AD, GPO, MDM, Hyper-V, Exchange, PKI, Linux). Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan en met welke systemen er gewerkt is
  • Aantoonbare werkervaring met monitoring, patch- en updatebeheer, back-up/restore, security en ITIL-processen (incident/change/problem). Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan
  • Een maximum uurtarief van 110,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten (inclusief Flextender fee)

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring met systeembeheer/serverbeheer (Windows Server, AD/Azure AD, GPO, MDM, Hyper-V, Exchange, PKI, Linux). Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan en met welke systemen er gewerkt is
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met monitoring, patch- en updatebeheer, back-up/restore, security en ITIL-processen (incident/change/problem). Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Probleemoplossend denken
  • Samenwerken en eigenaarschap
  • Nauwkeurig, gestructureerd en goed overzicht kunnen houden
  • Proactief, meedenkend en initiatief nemend
  • Sterke communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling

Organisatie en team

Je werkt binnen team Informatie & Automatisering, dat verantwoordelijk is voor de volledige ICT-omgeving van Provincie Zeeland. Met jouw kennis zorg je voor een veilige, stabiele en toekomstbestendige infrastructuur. Actuele themas waar jij direct aan bijdraagt zijn o.a. cybersecurity, hybride werken, digitalisering van overheidsprocessen en werkplekbeheer. Wil jij werken op een plek waar je echt in je element bent? Bij Provincie Zeeland krijg je die kans! Al ruim vierhonderdvijftig jaar zet Provincie Zeeland zich in voor Zeeland. Samen met inwoners, andere overheden, bedrijven en maatschappelijke organisaties werken we elke dag weer aan de uitdagingen die op ons afkomen. Met ons ambtelijk vakmanschap, onze betrokkenheid en liefde voor de delta zorgen we ervoor dat Zeeland een plek is waar mensen graag willen leven. Verbindend, vindingrijk en uitvoeringsgericht werken we samen aan het Zeeland van 2050.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Provincie Zeeland mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van Provincie Zeeland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is. (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.

Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om een Externe administratieve broker in te zetten. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na periode minimale periode van 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: di, wo, do, vr