Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 nov 2024Uren per week:
16Publicatiedatum:
9 jul 2024Waarom:
Wij op zoek naar een medewerker die ons enthousiaste team van de huishoudelijke dienst komt versterken.
Wat:
Samen met de collega’s van de huishoudelijke dienst zorg je voor een representatieve Abdij en de omliggende terreinen. Daarbij verricht je o.a. deze werkzaamheden:
Onderhoud koffieautomaten
Hand- en spandiensten gebouwen en terreinen
Afvoer- en afvalscheiding
Eenvoudige reparaties en storingen verhelpen
Groenvoorziening
Uitleg instructie gebruik voertuigen
Beheer transportmiddelen (auto’s fietsen, etc.)
Overige logistieke werkzaamheden, o.a. interne verhuizingen
Hoe:
Je komt te werken in een enthousiast team dat voor elkaar klaar staat en zeer betrokken is bij een fijne werkomgeving voor alle collega’s van de Provincie Zeeland.
De werkzaamheden worden zowel zelfstandig uitgevoerd als in teamverband.
Wie:
We verwachten van jou dat je:
Aantoonbare werkervaring hebt met bovenstaande taken
Flexibel bent
Gastvrij bent
In teamverband en zelfstandig kunt werken
Verantwoordelijkheid neemt
Oog hebt voor detail
Overige informatie:
Het gaat om een opdracht van 2 dagen per week (werktijden en dagen in overleg) voor een periode van 3 maanden;
Schaal 4 is van toepassing op deze opdracht.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met huishoudelijke werkzaamheden;
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 4. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op 19 juli 2024 in de ochtend. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.
Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.
Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).