Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Specialist arbeidsmarktcommunicatie

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 40 Utrecht

Begindatum:

25 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

40

Publicatiedatum:

23 jun 2022
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Het domein Bedrijfsvoering (BDV) verzorgt alle uitvoerende bedrijfsvoeringstaken van de organisatie, zodat onze collega’s zich kunnen concentreren op de realisatie van de primaire doelstellingen. Wij richten ons op een integrale bedrijfsvoering, die past in de huidige tijd. Wij blijven onze producten en diensten ontwikkelen en verbeteren. Zo leveren wij een optimale ondersteuning en een dienstverlening met toegevoegde waarde voor de (interne) klanten te kunnen leveren.

Matchpoint is het schakelpunt van vraag en aanbod van werk en het startpunt voor de begeleiding van werk naar werk (doorstroom). Matchpoint ondersteunt de leidinggevenden op professionele wijze en biedt expertise, advies en ondersteuning bij alle vragen rond werving, selectie en mobiliteit. Zij zorgt voor slagvaardige en zorgvuldige procedures die kandidaten opleveren met toegevoegde waarde. Matchpoint is ook de plek waar mobiliteitskandidaten zich melden voor trajectbegeleiding.


Wat ga je doen?
Als Specialist/Adviseur Arbeidsmarktcommunicatie ga jij ervoor zorgen dat de provincie Utrecht naar voren komt als een aantrekkelijke werkgever. Je werkt hierin nauw samen met de adviseurs Werving & Selectie. Zo weet jij hun wervingscampagnes te ondersteunen met de juiste content op de juiste kanalen! Verder ben je ook verantwoordelijk voor de content op onze werken-bij-site (denk hierbij aan interviews en video’s en storytelling van werknemers) en social media.

Concreet zal je ook:
  • proactief adviseren bij de wervingsprocedures als het gaat om het finetunen van vacatureteksten tot aan het publiceren op verschillende kanalen (werken bij provincie Utrecht, LinkedIn etc.). 
  • Content (laten) maken (teksten, foto's, video's) voor verschillende kanalen, of voor specifieke wervingscampagnes
  • Social media marketing verder ontwikkelen en uitnutten
  • Op basis van analyses de resultaten en toegevoegde waarde van arbeidsmarktcommunicatie inzichtelijk maken. Je bent in staat om hier helder op te rapporteren.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.