thumbnail
Specialist arbeidsmarktcommunicatie

Provincie Utrecht

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Communicatie
Sluit vandaag
Geen maximum
40 Utrecht

Publicatiedatum:

23-06-2022

Sluitingsdatum:

04-07-2022

Begindatum:

25-07-2022

Einddatum:

31-12-2022

Uren per week:

40
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Het domein Bedrijfsvoering (BDV) verzorgt alle uitvoerende bedrijfsvoeringstaken van de organisatie, zodat onze collega’s zich kunnen concentreren op de realisatie van de primaire doelstellingen. Wij richten ons op een integrale bedrijfsvoering, die past in de huidige tijd. Wij blijven onze producten en diensten ontwikkelen en verbeteren. Zo leveren wij een optimale ondersteuning en een dienstverlening met toegevoegde waarde voor de (interne) klanten te kunnen leveren.

Matchpoint is het schakelpunt van vraag en aanbod van werk en het startpunt voor de begeleiding van werk naar werk (doorstroom). Matchpoint ondersteunt de leidinggevenden op professionele wijze en biedt expertise, advies en ondersteuning bij alle vragen rond werving, selectie en mobiliteit. Zij zorgt voor slagvaardige en zorgvuldige procedures die kandidaten opleveren met toegevoegde waarde. Matchpoint is ook de plek waar mobiliteitskandidaten zich melden voor trajectbegeleiding.


Wat ga je doen?
Als Specialist/Adviseur Arbeidsmarktcommunicatie ga jij ervoor zorgen dat de provincie Utrecht naar voren komt als een aantrekkelijke werkgever. Je werkt hierin nauw samen met de adviseurs Werving & Selectie. Zo weet jij hun wervingscampagnes te ondersteunen met de juiste content op de juiste kanalen! Verder ben je ook verantwoordelijk voor de content op onze werken-bij-site (denk hierbij aan interviews en video’s en storytelling van werknemers) en social media.

Concreet zal je ook:
  • proactief adviseren bij de wervingsprocedures als het gaat om het finetunen van vacatureteksten tot aan het publiceren op verschillende kanalen (werken bij provincie Utrecht, LinkedIn etc.). 
  • Content (laten) maken (teksten, foto's, video's) voor verschillende kanalen, of voor specifieke wervingscampagnes
  • Social media marketing verder ontwikkelen en uitnutten
  • Op basis van analyses de resultaten en toegevoegde waarde van arbeidsmarktcommunicatie inzichtelijk maken. Je bent in staat om hier helder op te rapporteren.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek jouw droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs nog dezelfde dag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Specialist arbeidsmarktcommunicatie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.