Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 aug 2025Uren per week:
24-28Publicatiedatum:
25 mrt 2025Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Resultaatopdracht
Het ambtelijk Secretariaat van de OR ondersteunt en adviseert de OR bij al haar activiteiten: beleidsmatig, organisatorisch en secretarieel. Onze OR bestaat uit 15 leden en is in 2024 gestart in een nieuwe samenstelling. Er wordt gebouwd aan een hecht team dat in goede onderlinge samenwerking en in constructieve interactie met de bestuurder haar taak wil uitvoeren. Het Ambtelijk Secretariaat speelt hierbij een belangrijke verbindende rol binnen en buiten de OR. Bij het Ambtelijk secretariaat werken de ambtelijk secretaris en een secretaresse samen om deze ondersteuning te verzonden. Als secretaresse zorg je dat het secretariaat draait en ondersteun je de kwartiermaker en OR bij hun werk.
Toevoeging
Voor het uitoefenen van de opdracht wordt vanuit de provincie Utrecht verwacht dat de opdrachtnemer haar eigen (ICT)middelen inzet. Indien gedurende de opdracht blijkt dat er extra bedrijfsmiddelen nodig zijn om het product of dienst te kunnen leveren/verlenen, dan zal opdrachtnemer deze zelf bekostigen.
Vereisten / knock-outcriteria
Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als secretaresse;
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als secretaresse (50 punten);
Aantoonbare werkervaring met werken voor de ondernemingsraad. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (30 punten);
Aantoonbare werkervaring binnen een politiek-bestuurlijke organisatie (20 punten).
Competenties
Een zelfstandige, accurate, analytische, stressbestendige en onafhankelijke houding;
Samenwerken;
Sociale vaardigheden zoals initiëren, tact, inlevend en probleemoplossend vermogen en je kan omgaan met tegengestelde belangen en vertrouwelijke informatie;
Respect en waardering voor de ander, gericht op een goede relatie met alle partijen waarmee de OR zijn werk doet.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag en donderdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de provincie Utrecht mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de provincie Utrecht. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De provincie merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).