Projectmedewerker Mobiliteit

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€85 24-40 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 dec 2024

Uren per week:

24-40

Publicatiedatum:

10 apr 2024

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een nauwgezette projectmedewerker, die als de onmisbare rechterhand van de projectleider en het projectteam fungeert en hen ondersteunt op het gebied van administratie, organisatie en informatie, lichte projectbeheersing (financiën, inkoop, planning, risico’s) en communicatie. Mede door jou verloopt het project soepel en succesvol. Het is een brede, veelzijdige en uitdagende rol in een dynamische omgeving. Je werkt in verschillende projectteams aan betere wegen en fietspaden en je draagt bij aan een schoner, veiliger en duurzamere mobiliteit in de Provincie. Doordat de fase van het project kan verschillen, heb je een heel gevarieerd takenpakket.

Bij Provincie Utrecht heb je de mogelijkheid om op kantoor of hybride te werken:  tenminste één keer per week werk je, op zogenoemde samenwerkingsdagen, op het Provinciehuis en de bijeenkomsten van jouw projecten vinden plaats op locaties door de hele provincie (afhankelijk van het project waar je aan werkt). Op de dagen waarop je geen projectbijeenkomsten hebt, is het mogelijk om thuis te werken via Teams.

Je bent verantwoordelijk voor onder andere de volgende taken:

  • Je organiseert en actualiseert de projectadministratie (conform vaststaande structuur);

  • Je begeleidt aanbestedingen- en offerteprocessen en je houdt het inkoopdossier bij;

  • Je bewaakt projectbudgetten, je verzorgt de financieel administratieve taken en je ondersteunt bij het opstellen van (voortgang) rapportages, zowel cijfermatig als tekstueel;

  • Je organiseert, notuleert en bereidt in- en externe projectbijeenkomsten voor;

  • Je borgt dat acties uit de projectbijeenkomsten opgevolgd worden;

  • Je coördineert de documentenstroom, je zorgt dat collega’s met de juiste versie werken en archiveert alle relevante documenten;

  • Je verzorgt de projectcommunicatie en je fungeert als vraagbaak voor iedereen die bij het project betrokken is, zowel intern als extern;

Voor deze functie zoeken wij een projectmedewerker die plezier heeft om diverse projecten te ondersteunen en om zelfstandig invulling en uitvoering te geven aan opdrachten en projecten. Je hebt aantoonbaar ervaring in het werkveld van mobiliteit, infrastructuur of techniek.

Vereisten / knock-outcriteria .
1. Een afgeronde mbo-4 opleiding in de richting van management (bijvoorbeeld Office & Management Support);
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker binnen een overheidsorganisatie;
3. Aantoonbare werkervaring met financiële projectbeheersing en MS Office;
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van mobiliteit, infrastructuur of techniek (licht dit duidelijk toe in het CV);
5. Aantoonbare werkervaring in een politiek/bestuurlijke omgeving;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Een afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau in de richting van management (bijvoorbeeld Management, Economie en Recht) (15 punten);
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectmedewerker binnen een overheidsorganisatie (40 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met financiële projectbeheersing via SAP (20 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van mobiliteit, infrastructuur of techniek (15 punten);
10. Uurtarief maximaal €85,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer (10 punten).

Competenties
We zoeken iemand die zich herkent in de volgende persoonlijke eigenschappen:

  • Je bent ordelijk en nauwgezet; het is jouw taak om de zaken ordelijk te houden zodat de projectleider(s) alles gemakkelijk terug kunnen vinden en op de hoogte is (zijn) van alle belangrijke zaken. Je zorgt dat je zelf, te midden van je diverse taken, het overzicht houdt.

  • Je hebt de drive om alle lopende activiteiten te structureren en de planning en budgetten te bewaken.

  • Je bent flexibel; je takenpakket is divers en onverwachte zaken zullen tussendoor komen. Jij kan daar goed mee overweg en schakelt snel tussen de verschillende taken.

  • Je bent stressbestendig; bij een project horen deadlines, je hebt ervaring met werken onder tijdsdruk en je kan omgaan met tegenslagen of vertragingen.

  • Je bent pro-actief en je neemt initiatief: je bent de projectleider zo mogelijk een stapje voor: hij/zij hoeft het niet aan je vragen, je had zelf al bedacht om de actie op te pakken (en vanzelfsprekend geef je terugkoppeling over de voortgang).

  • Je bent resultaatgericht, betrokken en je hebt een hands-on mentaliteit.

  • Je bent sociaal zeer vaardig; je werkt veel samen met de projectleider(s) van Provincie Utrecht maar ook met medewerkers van de samenwerkingspartijen (andere gemeenten of aannemers). Je kunt goed samenwerken met verschillende mensen en je communiceert helder.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja/nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 25 april 2024 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.