Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

GIS specialist cultuur, erfgoed en recreatie

Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 tot 40 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jul 2024

Uren per week:

32 tot 40

Publicatiedatum:

16 nov 2023

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
We zoeken 1 GIS specialist die inzetbaar is voor cultuur, erfgoed en recreatie.
Verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:

  • inwinnen, beheren, presenteren (via intranet, internet of analoog) en leveren van geo-informatie;

  • uitvoeren van geo-informatieanalyses met GIS;

  • in overleg treden met inhoudelijk verantwoordelijke over het gebruik van geo-informatie in (beleids-)processen;

  • inventariseren en registreren van de informatiebehoefte van de afnemer of de organisatie op het gebied van geo-informatievoorziening en dit vertalen in een eindproduct;

  • analyseren van probleemstellingen op de toegevoegde waarde van het gebruik van geo-informatie en het ondersteunen van (innovatieve) oplossingen hiervoor;

  • beoordelen van de kwaliteit van geo-informatie vanuit de processen en actie ondernemen als deze niet voldoet;

  • Uitvoeren van de werkzaamheden binnen de kaders die gesteld zijn op het gebied van omgevingsinformatiemanagement en de kaders die gelden binnen het team.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van GEO informatie;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als GIS specialist;

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring met ArcGIS online (10 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met en ArcGIS pro (10 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Geo-informatie in databaseomgevingen (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Geo-informatie in web-omgevingen (15 punten);
7. Aantoonbare affiniteit met cultuur, erfgoed en recreatie (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als GIS specialist (40 punten).

Competenties
A. Persoonlijke eigenschappen

  • Samenwerkingsgericht;

  • Effectief communicatief;

  • Flexibel;

  • Gestructureerd.

Vaardigheden

  • Adviseren;

  • Besluiten nemen;

  • Inlevingsvermogen;

  • Resultaatgericht handelen;

  • Probleemanalyse;

  • Coöperatief gedrag.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja. De opdrachtgever verwachte de kandidaat minimaal 2 dagen per week op kantoor. Bij de start liever vaak op kantoor aanwezig.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op locatie donderdag 30 november 2023 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 29 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de GIS specialist cultuur, erfgoed en recreatie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.