thumbnail
thumbnail

Projectleider Doorontwikkeling Administraties en Dashboards

Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110
24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

15 jul 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

7 feb 2024

Opdrachtomschrijving
Onze mooie provincie Noord-Brabant is toe aan een verdere doorontwikkeling van haar (financiële) administraties en dashboards. Een projectplan is daarvoor opgesteld. We zoeken een projectleider voor gemiddeld 3 dagen per week die de eerste fase van dit projectplan, te weten de analysefase, oppakt.

Wat ga je doen?
Jij bent de projectleider die ervoor zorgt dat de analysefase zoals omschreven in het projectplan wordt uitgevoerd en dat onze directie en portefeuillehouder in juni/juli 2024 worden voorzien van een goed advies voor de vervolgaanpak. Dit doe je niet alleen maar met een team van medewerkers van de provincie.

Met wie werk je samen?
Jouw basis is het programma Stuurinformatie en Administratie. Vanuit dit programma werk je nauw samen met de collega’s in de teams financiële administratie, de personeels- en salarisadministratie, het SAP-team, collega’s in het programma Bedrijfsvoering, Beleid & Advisering en andere interne stakeholders/klanten.

Herken jij jezelf hierin?
Jij bent een inspirerende, gedreven en enthousiaste professional met verantwoordelijkheidsgevoel. Je pakt je voortrekkende rol binnen het project. Je hebt overzicht en visie. Je ziet nieuwe ontwikkelingen, denkt vooruit en ontwikkelt met daadkracht oplossingen. Je bent een aanjager en je weet mensen met een heldere aanpak te verbinden. Je weet wanneer je moet overtuigen en wanneer je moet luisteren en wendbaar moet zijn. Je kunt goed analyses maken, dossiers schrijven en focus aanbrengen in het project. Kortom: je zorgt dat het voor elkaar komt.

Kandidaatomschrijving

Wat verwachten we van jou?

Als projectleider beschik je over:

  • HBO-werk/denkniveau en bij voorkeur een diploma bedrijfseconomie, financiële economie of soortgelijk;

  • Ervaring bij overheden; ervaring bij provincies en/of gemeenten is een pré;

  • Ervaring met inrichting van (financiële) administraties en het conceptueel, strategisch kunnen reflecteren daarop;

  • Kennis van ERP systemen, PowerBI en ICT; ervaring met SAP is een pré;

  • Uitgebreide ervaring met het leiden van (omvangrijke en complexe) projecten;

  • Ervaring met overtuigen en stimuleren van medewerkers en het kunnen omgaan met en ombuigen van weerstand.

Jouw competenties:

  • Analyseren

  • Omgevingsbewustzijn

  • Overtuigingskracht

  • Samenwerken

  • Projectmanagement

Eisen

  • Opleiding: Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding op gebied van Bedrijfseconomie, Administratie of Bestuurskunde. Dit blijkt uit het CV

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring binnen de bedrijfsvoering en financiële administratie bij een Provincie of grotere gemeente (>300 fte) in de afgelopen 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring in de functie van strategisch adviseur of programmasecretaris binnen de bedrijfsvoering en financiële administratie opgedaan in de laatste 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.

  • Overige eisen: Beschikbaarheid van 24 uur per week vanaf datum gunning. Dit blijkt uit het CV.

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 15%

  • Opleiding: Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding op gebied van Bedrijfseconomie, Administratie of Bestuurskunde. Dit blijkt uit het CV.

    • Andere HBO studie. (1 %)

    • Genoemde HBO studie. (15 %)

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring binnen de bedrijfsvoering en financiële administratie bij een Provincie of grotere gemeente (>300 fte) in de afgelopen 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.

    • Minder dan 1 jaar ervaring. (1 %)

    • 1-5 jaar ervaring of (deels) langer geleden dan 10 jaar. (15 %)

    • > 5 jaar ervaring. (25 %)

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring in de functie van strategisch adviseur of programmasecretaris binnen de bedrijfsvoering en financiële administratie opgedaan in de laatste 10 jaar. Dit blijkt uit het CV.

    • Minder dan 1 jaar ervaring. (1 %)

    • 1-5 jaar ervaring of langer geleden dan 10 jaar. (10 %)

    • >5 jaar ervaring. (20 %)

Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:

  1. De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.

  2. Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.

  3. Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten).

Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.

We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres (Weging: 25 %)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Projectleider Doorontwikkeling Administraties en Dashboards die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.