thumbnail
thumbnail

Administrateur

Projectbureau Westergouwe

Provincialeweg 10, 2800 AN Gouda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€90
12 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

23 mrt 2024

Organisatie
Algemeen
Westergouwe is een nieuwe woonwijk aan de westkant van Gouda (zie ook www.westergouwe.nl). Westergouwe is een project van de gemeente Gouda en de Combinatie VolkerWessels Vastgoed en Heijmans Vastgoed. Elk van deze partijen ontwikkelt en bouwt zijn eigen woningen. Hierdoor krijgt Westergouwe een gevarieerd woningaanbod. Samen leggen de partijen wegen, water en groen aan. Hiervoor hebben zij het Projectbureau Westergouwe opgericht. Dit bureau voert alle gezamenlijke activiteiten uit.

Het Projectbureau draagt zorg voor het initiëren en tot uitvoer brengen van de nieuwbouwplannen voor de gebiedsontwikkeling Westergouwe, in samenwerking met de gemeente Gouda, VolkerWessels Vastgoed en Heijmans Vastgoed en de overige betrokken marktpartijen. De

voorbereiding en aanleg van de buitenruimte gebeurt in opdracht van het Projectbureau aan de hand van eigen ontwerpen en uitwerkingen per deelgebied en wordt door middel van bestekken en (innovatieve) contracten gerealiseerd. Na de eerste oplevering, worden de deelgebieden nog gedurende geruime tijd onderhouden door het Projectbureau. Daarna wordt de openbare ruimte in beheer en onderhoud aan  de gemeente Gouda overgedragen.

Je plaats in de organisatie

Het Projectbureau bestaat uit een compact team van circa 15 medewerkers onder leiding van een projectdirecteur. Samen met de controller ben jij verantwoordelijk voor de inrichting van de financiële functie. Het team is opgebouwd rond taakvolwassen professionals met ieder een eigen taakveld en verantwoordelijkheden

Wat zoeken we
De functie van administrateur omvat de volgende taken:

  1. Je verzorgt de financiële administratie van het projectbureau, waaronder;

    1. Inkoopfacturen;

    2. Maandelijkse doorbelastingen;

    3. Bankmutaties;

    4. Voorbereiden van het jaarwerk.

  2. Ondersteuning geven bij P&C producten en budgetgesprekken;

  3. Applicatiebeheerder financieel pakket;

  4. Ondersteuning van de budgethouders.

 Vereisten / knock-outcriteria
1. Akkoord dat het aangeboden uurtarief voor de gehele looptijd van de opdracht (3 jaar) gestand dient te worden gedaan. Tussentijdse indexering van het aangeboden uurtarief aan de hand van de CBS CPI index is slechts mogelijk bij een jaar op jaar stijging van die index boven de 3%. Aanpassing van het aangeboden uurtarief is uitsluitend mogelijk bij eventuele verlenging na afloop van de 3 jarige looptijd;
2. Kandidaat heeft een (wettelijk en beroeps-) aansprakelijkheidsverzekering conform de algemene voorwaarden of is bereid deze af te sluiten voorafgaand aan gunning;
3. ZZP'ers die op deze opdracht inschrijven moeten voldoen aan de regelgeving vanuit de wet DBA- dit wordt achteraf getoetst;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van Financiële administratie;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als administrateur.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Een maximum uurtarief van € 90,00 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk (40 punten);
7. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in projectorganisaties (35 punten);
8. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als administrateur (20 punten);
9. Gaat akkoord met de werkdagen op dinsdag en woensdag op locatie (5 punten).

Competenties

  • Taakzelfstandigheid is een vereiste, ‘learning on the job’ is uitdrukkelijk niet aan de orde.

  • Taakgericht, accuraat en gestructureerd werken;

  • Goede communicatieve vaardigheden;

  • Proactief zijn;

  • Kunnen omgaan met onzekerheden;

  • Oog hebben voor de belangen van stakeholders en opdrachtgevers.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Ten aanzien van de referenties gaan wij uit van een overzichtelijke omschrijving van gevraagde werkzaamheden in een eerdere opdracht. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week. Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever. U dient de contactgegevens in het CV op te geven.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Dinsdag en Woensdag en is er aanwezigheid op locatie van het projectbureau vereist. Rekening moet worden gehouden met een benodigde flexibiliteit in het aantal uren per week afhankelijk van de planning en samenloop in de deelprojecten.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op dinsdag 16 april of woensdag 17 april 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever kan desgewenst ook Kandidaten uitnodigen die Flextender niet heeft voorgedragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Administrateur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.