Managementassistent

Wal 28, 5611 GG Eindhoven, Nederland

Sluit over 7 dagen
90 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 mei 2025

Opdrachtomschrijving

Heb jij ervaring als managementassistent en ben je graag een spin in het web? Dan is de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) op zoek naar jou!
Ben jij een ervaren managementassistent die het overzicht weet te bewaren en energie haalt uit het efficiënt organiseren van werkzaamheden? Heb je een servicegerichte instelling, denk je in oplossingen en schakel je moeiteloos tussen uiteenlopende taken? En blink jij uit in heldere communicatie terwijl je het managementteam ontzorgt? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat doet de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)?
De ODZOB is één van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. De Omgevingsdiensten zijn opgericht in 2013 o.a. naar aanleiding van de vuurwerkramp in Enschede, de brand in het Hemeltje in Volendam en de ramp in Moerdijk. Het organiseren van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving op het gebied van omgevingsrecht moest slimmer. Onze opgave is dan ook het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door in balans, samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant hier aan te werken.

Wat ga je doen?
Als managementassistent vorm je samen met je collega’s de ondersteunende spil van het directieteam, bestaande uit twee directieleden en zeven clustermanagers. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor deze clustermanagers en draagt actief bij aan een soepele en professionele ondersteuning van hun werkzaamheden.

Je zorgt voor een accurate verslaglegging van vergaderingen, bewaakt de voortgang van actiepunten en draagt zorg voor een duidelijke en correcte vastlegging van besluitvorming. Complex agendabeheer pak je gestructureerd en doeltreffend aan, waarbij je moeiteloos schakelt tussen verschillende prioriteiten

Je hebt affiniteit met bestuurlijke processen en bij voorkeur ervaring met notuleren op strategisch niveau (pre). Daarnaast organiseer je bijeenkomsten met uiteenlopende – vaak ook externe – deelnemers en onderhoud je daarbij professioneel contact met diverse externe relaties.

De ideale collega:

  • beschikt over een hbo- of mbo+ werk- en denkniveau;

  • heeft ruime ervaring met MS Office-toepassingen zoals Outlook, Teams, Word, Excel en SharePoint;

  • is vertrouwd met archiveringssoftware (zoals PowerBrowser) en werkt soepel met vergadertools zoals iBabs;

  • communiceert helder en is prettig in de omgang;

  • toont initiatief, denkt proactief mee en ziet wat er nodig is;

  • schakelt moeiteloos tussen uiteenlopende taken en situaties;

  • werkt graag samen en ondersteunt het team waar nodig;

  • blijft kalm, georganiseerd en effectief onder druk.

Toelichting op rooster
32-36 uur per week bespreekbaar. Graag aangeven hoeveel uur kandidaat beschikbaar is.

Dienstencategorie
Andere diensten

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

Voorwaarden voor deelname

Download bijlage

Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf

Opleiding
Je beschikt over een hbo- of mbo+ werk- en denkniveau, bij voorkeur opgedaan via een opleiding in de richting van managementassistent, directiesecretaresse, bestuurskunde of een vergelijkbare administratief-organisatorische studierichting.

Werkervaring
Minimaal 2-3 jaar ervaring in als managementassistent of in een soortgelijke rol en bij voorkeur in een bestuurlijke omgeving.

Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte

  • Korte motivatie / voorstellen kandidaat

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 50 %

Kennis en ervaring
Conform opdracht- en kandidaat beschrijving

Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur