Ondersteuner

Leidseveer 2, 3511 SB Utrecht, Nederland

Sluit over 3 dagen
60 36 Utrecht

Begindatum:

12 jun 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 mei 2025

Wie zijn wij
De twaalf provincies van Nederland hebben allemaal hun eigen karakter. Elke provincie kent een bijzondere geschiedenis, heeft een unieke cultuur en bezit kenmerkende landschappen. Provincies spelen een belangrijke rol bij het oplossen van maatschappelijke vraagstukken op regionaal niveau, zoals de Klimaatopgave. Provincies leveren een bijdrage aan beleid en realisatie. Dat doen zij afzonderlijk, maar ook gezamenlijk via de Vereniging het Interprovinciaal Overleg (IPO), de koepelorganisatie van de twaalf provincies. Het IPO acteert daarbij als belangenbehartiger en aanjager van innovatie en uitwisseling van kennis.
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. Wij zorgen voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen. Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website: www.bij12.nl. IPO en BIJ12 zijn organisatieonderdelen van de Vereniging het Interprovinciaal Overleg. Deze aanbestedingsprocedure wordt begeleid door BIJ12.

Wat ga je doen?
Als Recruitment Ondersteuner zorg jij ervoor dat het recruitmentproces soepel loopt.  Je ondersteunt onze recruiter(s), bewaakt de voortgang van vacatures en zorgt dat sollicitanten goed geïnformeerd en op het juiste moment uitgenodigd worden. Of het nu gaat om het checken of een vacaturetekst nog online staat of het plannen van gesprekken: jij regelt het gewoon. Jij zorgt dat het loopt of het nou gepland was of niet. Niet alles is al strak georganiseerd: het werk wordt soms ad hoc ingericht, systemen zijn in ontwikkeling, en er is regelmatig veel tegelijk te doen

Je schakelt met teammanagers, het secretariaat, de HR collega’s, communicatie én natuurlijk het recruitmentteam. En heb je alles op rolletjes? Dan krijg je alle ruimte om je verder te ontwikkelen – bijvoorbeeld door actief mee te sourcen naar kandidaten via LinkedIn of andere platforms.

  • Je ondersteunt onze recruiters op administratief en organisatorisch vlak.

  • Je stelt prioriteiten; zorgt dat sollicitaties zo snel mogelijk worden opgepakt.

  • Je zorgt dat vacatureteksten actueel en aantrekkelijk online staan.

  • Je plant sollicitatiegesprekken en andere afspraken met kandidaten.

  • Je houdt contact met sollicitanten en zorgt voor een goede opvolging.

  • Heb je ervaring of ambitie in sourcing? Dan mag je daar actief mee aan de slag!

Hoe kan jouw werkdag eruitzien?
Tijdens de 5 minuten wandeling van CS naar werk, kom je een collega tegen met wie je samen naar kantoor loopt. Aangekomen, begin je de dag met een kop koffie waarna je de mailbox opent. Eén bericht springt eruit: een vacaturehouder laat weten dat een voorgestelde kandidaat op gesprek mag komen. Yes! Je belt de kandidaat direct met het goede nieuws, legt de agenda’s van de gesprekspartners naast elkaar en plant het sollicitatiegesprek in. Jij zorgt dat iedereen de bevestiging per mail ontvangt en dat alle benodigde documenten op tijd binnen zijn. Daarna is het tijd voor een overleg met een recruiter. Welke vacatures vragen vandaag extra aandacht? Jullie bepalen samen de focus en de benodigde acties.
Nu is het tijd voor lunch! Je maakt een korte wandeling met collega’s of haalt iets lekkers buiten. In de middag zet je sourcing in voor de vacature die aandacht nodig heeft. Je zoekt actief naar passende profielen en benadert de mogelijke kandidaten met enthousiaste berichten. Dan komt er een nieuwe aanvraag binnen: een vacature mag live. Jij controleert of alle praktische details kloppen en zorgt dat de vacature netjes op de website en jobboards verschijnt. Aan het eind van de dag werk je de laatste administratie bij, rond je een paar open acties af en sluit je voldaan je laptop. Morgen weer een dag vol schakelen én mensen blij maken. Jij regelt het gewoon.
Minimaal één keer in de week naar Utrecht en minimaal één keer per week naar Den Haag.

Aantal uur per week 32-36
Verlengingsopties (bijv. 4 x 6 maanden)
Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).

Eisen

  • Eis 1: Uw aanbieding past binnen het door ons vastgestelde tariefbandbreedte voor deze opdracht van minimaal € 50 en maximaal € 60 exclusief btw. Indien het aangeboden tarief buiten het gestelde bandbreedte ligt is uw inschrijving niet geldig.

  • Eis 2: De aangeboden kandidaat is akkoord: A) Dat deze opdracht voor 32-36 uur per week wordt uitgevoerd; B) Met de procedure en de inhuurvoorwaarden; C) Uw inschrijving, waaronder de shortlistcriteria, dient naar waarheid te worden ingevuld op straffe van ongeldigheid. Indien u duidelijk ten onrechte punten toekend op één of meerdere shortlistcriteria wordt uw inschrijving niet verder in behandeling genomen en terzijde gelegd.

  • Eis 3 A) Geef naast het cv een aparte toelichting op alle eisen en shortlistcriteria in hetzelfde document. Bij voorkeur op 1 pagina dient u aan te geven met welke in het cv genoemde ervaring u voldoet aan de gestelde eisen en shortlistcriteria. Benoem alle nummers van de eisen en de nummers van de shortlistcriteria. Geef ook het aantal punten bij de onderbouwing op de shortlistwensen.

  • Eis 4: Minimaal een mbo werk-denk niveau.

  • Eis 5: Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met verwerking van administratie.

  • Eis 6: Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met plannen en organiseren.

  • Eis 7: Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Wensen

  • Shortlistcriterium 1: Afgeronde opleiding richting HR -medewerker of management assistent of vergelijkbaar

  • Shortlistcriterium 2: Aantoonbare werkervaring op het gebied van recruitment- of HR-administratie.

  • Shortlistcriterium 3: Aantoonbare werkervaring met sollicitanten uitnodigen en inplannen

  • Shortlistcriterium 4: Aantoonbare werkervaring met vacatures publiceren op verschillende kanalen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur