Medior toezichthouder milieu (400 uur)

Johan de Wittstraat 140, 3311 KJ Dordrecht, Nederland

Sluit over 11 dagen
80 Zuid-Holland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

25 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Voor de Unit Integraal Toezicht A bij de Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid (OZHZ) zoeken we een medior inspecteur.

Omschrijving werkzaamheden:
De inspecteur voert milieutoezicht uit op basis van vastgestelde thema's en programma's. Daarbij gaat het om het houden van toezicht en het projectmatig controleren van de naleving van wet- en regelgeving, het intern- en extern rapporteren van bevindingen, inzet bij handhavingstrajecten en het overleggen met belanghebbenden om te komen tot oplossingen. Daarnaast zorgt de inspecteur dat klachten en meldingen worden afgehandeld.

Eisen

  • Geldige VOG(P)

Wensen en competenties

Wensen

    Competenties

      Organisatie en team

      Binnen OZHZ werken we hybride; een mix van thuis (40 - 60%) en op kantoor werken. Ons kantoor is een plek om samen te werken en elkaar te ontmoeten. Dit geldt uiteraard ook voor de professionals die wij inhuren. Bij hybride werken hoort een mobiele werkplek. Om deze reden werken wij met een laptop, zowel op kantoor als thuis. Daarom vragen we uw medewerker(s) van een laptop te voorzien die bij ons op kantoor aangesloten kan worden op een dockingstation. Deze zorgt voor de verbinding tussen alle apparatuur en de laptop, zoals de extere schermen. Een muis en toetsenbord worden door OZHZ ter beschikking gesteld.

      Gespreksinformatie

      De 3 offertes (kandidaten) met de hoogste scores op prijs en kwaliteit worden uitgenodigd voor de interview ronde.

      Overige informatie

      Benodigd aantal professionals: 1

      Omvang opdracht: Aantal uren per week: 24 - 36 uur Periode: 1-9-2025 tot en met 31-12- 2025 Totale inzet in uren: Totaal 300 - 460 uur Optie tot verlenging: Ja, 2 keer een jaar

      Meer informatie
      Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
      Help
      Contact
      Help
      Hoe werkt het?
      Veelgestelde vragen
      Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
      Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
      Opdracht Adviseur Susan Peschier
      Susan Peschier
      Opdracht Adviseur