Begindatum:
11 aug 2025Einddatum:
31 dec 2026Uren per week:
24Publicatiedatum:
25 jul 2025Wat ga je doen?
Een facilitair medewerker voor de wijkteams (hierna wijkteamondersteuner) heeft een allround functie met een breed palet aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Je werkt op meerdere locaties en houdt je vooral bezig met facilitaire dienstverlening. Daarnaast ben je aanspreekpunt op de locaties voor bezoekers en daarmee een visitekaartje voor het WOT. Enkele voorbeelden van de werkzaamheden:
facilitair
inventariseren en bestellen van artikelen
afhalen en leveren van bestellingen
sleutelbeheer: beheer van het tagsysteem voor de toegangsdeuren
uitgeven en innemen van laptops, mobiele telefoons en sleuteltags
onderhouden van contacten met bedrijven (bijv. aannemers, loodgieters, etc.)
regelen van vervanging van kantoormeubilair
opdrachten uitzetten voor reparaties bij verstoppingen, lekkages, storingen, etc.
administratie
reserveren van ruimtes, beheer agenda’s en mede organiseren van bijeenkomsten
beheer van de kleine kas
afhandelen van declaraties
verwerken post en e-mailbeheer
bijhouden communicatiemateriaal (visitekaartjes, folders, etc.)
updaten website (wijziging van openingstijden, etc.)
ontvangst
optreden als gastvrouw/gastheer voor bezoekers
ontvangen en op hun gemak stellen van bezoekers
inplannen van afspraken
informatie geven over werkwijze wijkteams
informatie geven over andere voorzieningen waar bezoekers terecht kunnen
Je beschikt over MBO werk - en denkniveau.
Je bent proactief met een positieve instelling.
Je werkt in een dynamische omgeving en dat betekent dat flexibiliteit wordt verwacht.
Je bent bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van de wijkteams.
Verder kan je goed functioneren in teamverband en heb je een resultaatgerichte houding. Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie. Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Je bent in het bezit van rijbewijs B.
Bezit van een auto is een pre.
Bereidheid om kleine klusjes te doen (lamp vervangen, plankje ophangen) is een pre
In deze functie werk je nauw samen met je collega wijkteamondersteuner. Dit betekent ook dat er sprake kan zijn van taakaccenten in de verdeling van de werkzaamheden met je collega.
De opdracht is tot 1 januari 2026.
Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt
ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel
geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een
bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet.
De kandidaat is bereid en in staat kleine klusjes te doen
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een
persoonlijk gesprek.
proactief
positieve instelling
flexibele werkhouding
bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van bewoners en in de ondersteuning van het team
goed kunnen functioneren in teamverband
een resultaatgerichte houding
integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie
nauwkeurig en zorgvuldig
goede communicatieve vaardigheden
De wijkteams in Schiedam vormen een netwerkorganisatie, waarin professionals vanuit verschillende partnerorganisaties, en met verschillende kennis en expertise, met elkaar samenwerken. De wijkteams vervullen een centrale rol in het sociaal domein voor het bieden van zorg en ondersteuning aan inwoners die tijdelijk een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De wijkteams zijn in 6 Schiedamse wijken actief, dichtbij de bewoners dus. Daarnaast is er één stedelijk team vroegsignalering.
Je ondersteunt meerdere wijkteams en werkt nauw samen met een collega
Niet bekend
De opdracht is tot 1 januari 2026.