Facilitair medewerker wijkteams Schiedam

Stadserf 1, 3112 DZ Schiedam, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

11 aug 2025

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

25 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wat ga je doen?
Een facilitair medewerker voor de wijkteams (hierna wijkteamondersteuner) heeft een allround functie met een breed palet aan werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Je werkt op meerdere locaties en houdt je vooral bezig met facilitaire dienstverlening. Daarnaast ben je aanspreekpunt op de locaties voor bezoekers en daarmee een visitekaartje voor het WOT. Enkele voorbeelden van de werkzaamheden:

facilitair

  • inventariseren en bestellen van artikelen

  • afhalen en leveren van bestellingen

  • sleutelbeheer: beheer van het tagsysteem voor de toegangsdeuren

  • uitgeven en innemen van laptops, mobiele telefoons en sleuteltags

  • onderhouden van contacten met bedrijven (bijv. aannemers, loodgieters, etc.)

  • regelen van vervanging van kantoormeubilair

  • opdrachten uitzetten voor reparaties bij verstoppingen, lekkages, storingen, etc.

administratie

  • reserveren van ruimtes, beheer agenda’s en mede organiseren van bijeenkomsten

  • beheer van de kleine kas

  • afhandelen van declaraties

  • verwerken post en e-mailbeheer

  • bijhouden communicatiemateriaal (visitekaartjes, folders, etc.)

  • updaten website (wijziging van openingstijden, etc.)

ontvangst

  • optreden als gastvrouw/gastheer voor bezoekers

  • ontvangen en op hun gemak stellen van bezoekers

  • inplannen van afspraken

  • informatie geven over werkwijze wijkteams

  • informatie geven over andere voorzieningen waar bezoekers terecht kunnen

Eisen

  • Je beschikt over MBO werk - en denkniveau. 

  • Je bent proactief met een positieve instelling.

  • Je werkt in een dynamische omgeving en dat betekent dat flexibiliteit wordt verwacht.

  • Je bent bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van de wijkteams.

  • Verder kan je goed functioneren in teamverband en heb je een resultaatgerichte houding. Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie. Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

  • Bezit van een auto is een pre.

  • Bereidheid om kleine klusjes te doen (lamp vervangen, plankje ophangen) is een pre

In deze functie werk je nauw samen met je collega wijkteamondersteuner. Dit betekent ook dat er sprake kan zijn van taakaccenten in de verdeling van de werkzaamheden met je collega.

De opdracht is tot 1 januari 2026.

  • Akkoord procedure en voorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk).

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt
    ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel
    geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een
    bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen en competenties

Wensen

  • In het cv is kort beschreven in welke mate en hoe uw bedrijf of uw kandidaat aan duurzaamheid doet.

  • De kandidaat is bereid en in staat kleine klusjes te doen

Competenties

De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een
persoonlijk gesprek.

  • proactief

  • positieve instelling

  • flexibele werkhouding

  • bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van bewoners en in de ondersteuning van het team

  • goed kunnen functioneren in teamverband

  • een resultaatgerichte houding

  • integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie

  • nauwkeurig en zorgvuldig

  • goede communicatieve vaardigheden

Organisatie en team

De wijkteams in Schiedam vormen een netwerkorganisatie, waarin professionals vanuit verschillende partnerorganisaties, en met verschillende kennis en expertise, met elkaar samenwerken. De wijkteams vervullen een centrale rol in het sociaal domein voor het bieden van zorg en ondersteuning aan inwoners die tijdelijk een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De wijkteams zijn in 6 Schiedamse wijken actief, dichtbij de bewoners dus. Daarnaast is er één stedelijk team vroegsignalering.
Je ondersteunt meerdere wijkteams en werkt nauw samen met een collega

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

De opdracht is tot 1 januari 2026.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur