Toezichthouder bouw

Mariënburg 75, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Sluit over 4 dagen
86 16 - 24 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

31 mei 2025

Opdrachtgever
De ODRN is één van de zeven Gelderse omgevingsdiensten en levert hoogwaardige kennis en expertise op het gebied van vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Daarbij gaat het onder andere om taken op het gebied van milieu, bouwen, geluid, bodem en water.

Omschrijving van de opdracht
Wij zoeken een tijdelijke toezichthouder met specialistische kennis op het gebied van APV en alcoholwetgeving.
Je handelt zelfstandig klachten af en doet controles op het gebied van alcoholwetgeving.
Daarnaast handhaaf je op illegale bouw en illegaal gebruik.

Verantwoordelijkheden:

  • Zelfstandig afhandelen van klachten;

  • Zelfstandig controleren illegale bouw en gebruik;

  • Zelfstandig controleren op alcoholwetgeving.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel;

  2. Aantoonbare werkervaring met het houden van toezicht en het begeleiden van handhavingsprocedures;

  3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding bouwkunde op minimaal hbo bachelor niveau (5 punten);

  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een omgevingsdienst (40 punten);

  3. Aantoonbaar kunnen voldoen aan de kwaliteitscriteria 3.0 (Benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten);

  4. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de AVP en alcoholwet (35 punten);

  5. Aantoonbare kennis van en werkervaring met de Wet kwaliteitsborging en Omgevingswet (15 punten).

Competenties

  • Communiceren;

  • Plannen en organiseren;

  • Oordeelsvorming;

  • Pragmatische ‘hands on’ mentaliteit;

  • Hoog werktempo, outputgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal € 75 - € 86. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: Ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland op een later moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de ZZP'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur