Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior Toezichthouder/Handhaver Milieu

Omgevingsdienst Brabant Noord

Victorialaan 1 Toren, D, 5213 JG 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

15 nov 2021

De Omgevingsdienst Brabant Noord zijn uitvoeringsexperts als het gaat om vergunningverlening, toezicht en handhaving in de fysieke leefomgeving. Daarnaast adviseren collega’s het openbaar bestuur en dragen zo bij aan een veilige en gezonde leefomgeving in Brabant Noord.


De Omgevingsdienst Brabant Noord is op zoek naar een Senior Toezichthouder/Handhaver Milieu.

Wat ga je bij ons doen?
Je houdt je bezig met het handhavingsproces en je verricht handhavingswerkzaamheden, hoofdzakelijk op het gebied van de industriële- en afvalsector, maar ook op zeer complexe en brede beleidsterreinen (IPPC EN BEVI). Je hebt kennis over externe veiligheid, geluid, lucht en bodemaspecten. Je adviseert over zeer complexe handhavingsaspecten en alle aanverwante taken. Hierbij ligt de nadruk op advisering op het gebied van handhaving en bijbehorende procedures op het gebied van het omgevingsrecht. De omgevingswet is sterk in ontwikkeling en kent een grote dynamiek. Dit vraagt een flexibele inzet ten aanzien van de werkzaamheden binnen het team.

Kandidaatomschrijving

Je meerdere jaren ervaring als toezichthouder/handhaver op het gebied van industriële bedrijven met name m.b.t. complexe casussen.

Je hebt actuele kennis van de wet- en regelgeving (Omgevingswet, Wabo, Activiteitenbesluit e.d.). Verder laat je je regelmatig bijscholen. Omdat je als adviseur fungeert beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Uiteraard mogen ook onze kerncompetenties niet ontbreken: kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Het integrale toezicht wordt steeds belangrijker en vandaar dat je in staat bent om innoverend, analytisch en planmatig te werken binnen een team. Je hebt gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen en vanzelfsprekend is je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid uitstekend. Je bent in staat om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden.


Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats via Teams en worden in overleg ingepland.

Toelichting op rooster

Beschikbaar tussen 24-32 uur per week

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.