thumbnail
thumbnail

Medior Juridisch Adviseur Milieu

ODRA

Molenstraat 19, 4701 JL Roosendaal, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten
32 - 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

26 mrt 2024

Opdracht omschrijving
Voor de afdeling Juridische handhaving en advies zoeken wij een Medior Juridisch Adviseur Milieu voor de tijdelijke versterking van het team.

Het begin van je werkdag start je met een kop koffie (of thee) in ons nieuwe kantoor. Daarna neem je samen met je collega’s de nieuw binnen gekomen zaken door, verdelen jullie het werk en sparren over inhoudelijke vragen. Je duikt je mailbox in en beantwoordt wat mailtjes, om daarna te vertrekken naar een overleg met één van de partners om te adviseren over een juridische kwestie rondom een woningbouwproject in de omgeving van een drukke verkeersweg. Weer terug op je plek, beoordeel je risico´s, verbeter- en/of knelpunten in lopende zaken. In de middag sluit je aan bij een multidisciplinair project, waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek om vervolgens aan het einde van de dag informeel met je collega te overleggen over vragen die zij heeft over een aanvraag.

Spreekt een ochtend/dag als dit jou aan? Wij zoeken een ervaren Jurist Milieu die op zoek is naar een uitdagende werkomgeving en gewend is om op diverse niveaus gevraagd én ongevraagd advies te geven, altijd op weg naar een passende oplossing. 

Wat ga je doen?

  • zaken behandelen op het gebied van handhaving en vergunningverlening. Je aandachtsgebied is milieu (o.a. bezwaar, voorlopige voorziening en beroep, inclusief vertegenwoordiging bij gerechtelijke instanties);

  • ODRA-partners en collega’s adviseren over juridische vraagstukken. Daarvoor onderhoud je contacten met partijen/belanghebbenden en zorg je voor afstemming;

  • signaleren van risico´s, verbeter- en/of knelpunten;

  • deelnemen aan multidisciplinaire projecten waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek;

  • je bent sparringpartner voor collega’s en treedt op als vraagbaak.

Wat je kunt en kent

Je hebt..

  • een afgeronde relevante juridische HBO of WO opleiding

  • minimaal 2 jaar relevante werkervaring

  • ervaring met het behandelen van zaken op het vakgebied milieu 

  • gevoel voor belangen van betrokken partijen, kan deze op hun waarde schatten en daarnaar handelen

Je bent..

  • een teamspeler, iemand die nadrukkelijk bijdraagt aan de ontwikkeling van het team en de organisatie als geheel

  • stressbestendig en in staat zaken goed te doorgronden

  • in staat om juridische kaders en inhoudelijke juridische aspecten adequaat te vertalen in (proces)stukken en resultaten

  • zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig en accuraat

  • zelfstandig in het afhandelen van zaken

Meer weten over ODRA?
Neem dan een kijkje op onze website. Voor meer informatie over de functie, neem contact op met Madeleine Gieben (Teamleider Juridische Handhaving en Advies), via 06 – 10173048. Voor vragen over de opdracht of werken bij ODRA kun je contact opnemen met Mascha Peters, Senior HR-medewerker, via 06-12388507. 

Op deze opdracht zijn de inkoopvoorwaarden van ODRA van toepassing. We zijn in contact met een voorkeurskandidaat.

Wat ga je doen?

  • zaken behandelen op het gebied van handhaving en vergunningverlening. Je aandachtsgebied is milieu (o.a. bezwaar, voorlopige voorziening en beroep, inclusief vertegenwoordiging bij gerechtelijke instanties);

  • ODRA-partners en collega’s adviseren over juridische vraagstukken. Daarvoor onderhoud je contacten met partijen/belanghebbenden en zorg je voor afstemming;

  • signaleren van risico´s, verbeter- en/of knelpunten;

  • deelnemen aan multidisciplinaire projecten waarbij je een bijdrage levert vanuit de juridische invalshoek;

  • je bent sparringpartner voor collega’s en treedt op als vraagbaak.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2024 tot en met 31 oktober 2024 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Wensen

conform profiel

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medior Juridisch Adviseur Milieu die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.